آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » رشد چهار برابری درآمد عملیاتی ابر آروان با وجود تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا
اخبار استارتاپی

رشد چهار برابری درآمد عملیاتی ابر آروان با وجود تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا

آذر 17, 1402 80

بر اساس صورت‌های مالی شش ماهه منتشر شده شرکت ابر آروان در سامانه کدال، این شرکت توانسته است با وجود تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا رشد چهار برابری درآمد عملیاتی‌ را تجربه کند.

با توجه به صورت‌های مالی، درآمد عملیاتی این شرکت از 37 میلیارد تومان (در مدت مشابه سال قبل) به 162 میلیارد تومان رسیده است. علاوه بر آن، سود خالص ابر آروان 60 میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 50 برابری دارد.

بر اساس صورت‌ مالی شش ماهه، مشتریان آنلاین با 73% بیشترین سهم از درآمد عملیاتی شرکت ابرآروان را دارند که نسبت به دوره مشابه سال قبل خود 8 درصد رشد داشته است. همچنین این شرکت توانسته وابستگی درآمد خود را به شرکت‌های زیرمجموعه شرکت فناپ به 3% کاهش دهد.

 

درباره ابر آروان

ابر آروان شرکتی های‌تک در حوزه‌ی فناوری ابری است که کار خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است و با ده‌ها محصول و قابلیت ابری مختلف مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، سرور ابری، پلتفرم ویدیویی، کانتینر ابری و آبجکت استوریج، زیرساخت کسب‌وکارهای آنلاین، سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها را تامین می‌کند. ابر آروان با در اختیار داشتن ۴۰ پاپ‌سایت در سراسر ایران و جهان، پاسخ‌گوی نیازهای زیرساختی بیش از ۶۰ هزار مشتری داخلی و خارجی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×