» اخبار استارتاپی » رونمایی از محصولات دیجیتال دندانپزشکی
اخبار استارتاپی

رونمایی از محصولات دیجیتال دندانپزشکی

شهریور 10, 1403 60

“دیونت”و “دکترآوا” به عنوان دو محصول جدید حوزه دیجیتال دندانپزشکی رونمایی شدند.

دیوِنت، پلتفرم جامع دندانپزشکی

دیوِنت محصول شرکت فیوچر است که در کنگره اکسیدا 2023 (بزرگترین کنگره دندانپزشکی ایران) با هدف بهبود پرکتیس دندانپزشکان، شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات پزشکی، دندانسازان و دانشجویان و دستیاران کمک دندانپزشک این رشته برای اولین‌بار رونمایی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پلتفرم دیونت در کنگره اکسیدا 2023

دیوِنت با تحلیل نیازهای مخاطبین و ضعف‌های موجود در این اکوسیستم از شناسایی و با کمک فرصت‌های تحول دیجیتال، به خلق تجربه یکپارچه منطبق بر فناوری اطلاعات پرداخته است. در گام بعدی این محصول به صنعت‌های دیگر نیز آماده ارائه می‌باشد.

از جمله مهم‌ترین خدمات دیوِنت:

  • ایجاد پلتفرم جامع برای تماشای برنامه‌های علمی و دریافت پادکست

                         

  • ایجاد بستر تعاملی برای اطلاع‌رسانی، ثبت‌نام و مدیریت رویداد

  • ایجاد پلتفرم منسجم برای حضور شرکت‌های تامین‌کننده و دسترسی به محصولات

دکترآوا، نخستین اینفلوئنسر هوش مصنوعی دندانپزشکی

اپلیکیشن دکترآوا محصول شرکت “هوشمند بینش سلامت فردا” و اولین گام در مسیر توسعه کانال ارتباطی و راهکاری موثر جهت پیاده‌سازی امکان “تله دنتیستری” برای جامعه هدف هموطنان در سراسر کشور است.

اپلیکیشن دکترآوا اولین گام در مسیر توسعه کانال ارتباطی و راهکاری موثر جهت پیاده‌سازی امکان “تله دنتیستری” برای جامعه هدف هموطنان در سراسر کشور است. این اپلیکیشن به جامعه دندانپزشکی این امکان را می‌دهد تا به شیوه‌ای نوین و کارآمد، خدمات تشخیصی دندانپزشکی را با کمک داده‌های در دسترس به مراجعین ارائه دهند. تله دنتیستری، به عنوان آینده‌ی مراقبت‌های دندانپزشکی و در راستای بهره‌برداری از فناوری هوش مصنوعی به جامعه دندانپزشکی کشور معرفی شده است.

ایده دکترآوا به عنوان نخستین اینفلوئنسر هوش مصنوعی دندانپزشکی تنها یک نوآوری تکنولوژی نیست، دکترآوا تعهد عمیقی برای خلق تغییر در حیطه آموزش سلامت دهان و بهبود دسترسی به خدمات تشخیصی و آموزشی است.

این شرکت از طریق سرویس‌های دندانپزشکی پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در خط مقدم تحول مراقبت‌های بهداشت دهان و دندان قرار دارد. هدف “دکترآوا” با استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی، فضای مجازی و خلاقیت تیم شرکت هوشمند بینش سلامت فردا، در دسترس‌تر و نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

همچنین در این راستا، این شرکت با ایجاد کمپینی تحت عنوان “دندانپزشکی در خدمت زندگی” تلاش کرده تا در مسیر ترویج سلامت دهان در نقاط مختلف کشور گام برداشته و با توزیع پک‌های بهداشت سلامت دهان و دندان حرکتی رو به جلو و موثر داشته باشد.

به طور خلاصه سرویس‌های اپلیکیشن دکترآوا شامل موارد زیر است:

  • سرویس تشخیص پوسیدگی
  • پیدا کردن دندانپزشک
  • مشاوره تلفنی و ویدئویی
  • گفتگو و تبادل اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×