آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » رکوردشکنی دیجی‌اکسپرس در ارسال بیش از ۱۳۰‌هزار بسته در روز
اخبار استارتاپی

رکوردشکنی دیجی‌اکسپرس در ارسال بیش از ۱۳۰‌هزار بسته در روز

آذر 26, 1402 60

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از دیجی‌اکسپرس، بازوی لجستیکی دیجی‌کالا، این شرکت توانسته با ثبت رکورد جدید از مرز ارسال بیش از ۱۳۰‌هزار بسته در روز عبور کند.

مدیران این شرکت ضمن بیان این موضوع که این رکوردشکنی با عدم افت سرویس‌دهی به مشتریان همراه بوده است، اظهار کردند دیجی‌اکسپرس درحالی توانسته در یک روز بیش از ۱۳۰‌هزار بسته را ارسال کند که بیش از ۹۰درصد آنها به موقع به دست مشتریان رسیده است.

در گزارش منتشر شده عنوان شده است که این رکورد را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین جابه‌‌‌جایی‌‌‌های بسته در کشور به حساب آورد که بدون افت محسوس سطح سرویس در ابعاد ملی انجام شده است.

دیجی‌‌‌اکسپرس به دنبال شکل دادن یک هویت مستقل برای خود و گسترش دامنه سرویس‌دهی به همه کسب‌وکاهای آنلاین است به طوری که در بخش دیگری از این گزارش به اضافه شدن سرویس‌های جدیدی نظیر ارسال زیر ۴۵ دقیقه با پیک موتوری و ارسال یک تا سه روزه سفارش‌های کسب و کارهای مختلف با استفاده از کامیون و وانت اشاره شده است.

این شرکت لجستیکی اعلام کرده که علاوه بر گسترش خدمات خود در حوزه انبارداری، بسته‌‌‌بندی، مبادلات، توزیع و غیره، در آینده‌‌‌ای نه چندان دور، امکان ارسال بین‌المللی را نیز به مجموعه خدمات لجستیکی خود اضافه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×