» اخبار استارتاپی » سامانه ازدواج هم‌رسان شروع به فعالیت کرد
اخبار استارتاپی

سامانه ازدواج هم‌رسان شروع به فعالیت کرد

تیر 3, 1402 160

رئیس دانشگاه آزاد، «محمدمهدی طهرانچی»، به تازگی از سامانه ازدواج دانشگاه آزاد به نام «همرسان» رونمایی کرد. این سامانه شامل مشاوران مورد اعتماد است که به افرادی که به دنبال ازدواج هستند، مشاوره ارائه می‌دهند.

سامانه “همرسان” یک سامانه همسریابی است که از طریق واسطه‌گری، دانشجویان علاقمند به ازدواج را به یکدیگر معرفی می‌کند. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت این سامانه، تعداد کاربران آن ۷ هزار و ۲۱۲ نفر است. تا به امروز، سامانه “همرسان” با ارائه مشاوره‌های امین، موفق به ثبت ۱۵ ازدواج شده است. این سامانه به صورت رایگان عمل می‌کند و تحت نظر هیئت‌علمی که از تخصص‌ها و کارشناسان دانشگاه و حوزوی تشکیل شده است، فعالیت می‌کند.

سامانه “همرسان” که توسط دانشگاه آزاد راه‌اندازی شده است، اولین سامانه مختص همسریابی و ازدواج نیست. در تیرماه سال ۱۴۰۰، رئیس مجلس شورای اسلامی از اولین اپلیکیشن رسمی همسریابی در ایران به نام “همدم” رونمایی کرد. این اپلیکیشن، که توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مؤسسه تبیان راه‌اندازی شده است، به متقاضیان ازدواج امکان جستجوی همسر مناسب را پس از جمع‌آوری مشخصات و برگزاری آزمون‌های روانشناسی فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×