آخرین اخبار
» سایر مطالب » “سجادی نیری” مدیرعامل تکنوتجارت شد
سایر مطالب

“سجادی نیری” مدیرعامل تکنوتجارت شد

تیر 3, 1402 110

محمدحسین سجادی نیری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه کسب‌وکارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) و جایگزین حمید علی‌محمدی انتخاب شد.

در این مراسم، محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ تفتا، در سخنانی به سوابق گسترده مدیرعامل جدید شرکت تکنوتجارت اشاره کرد. وی به تجربه سجادی نیری در زمینه‌های متنوعی از جمله فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، مخابرات، فین‌تک و همچنین نقش برجسته او در تأمین سرمایه و توسعه زیست‌بوم نوآوری در سال‌های اخیر اشاره کرد.

محمدحسین سجادی نیری پیش از این در جایگاه‌هایی همچون مدیر عامل هلدینگ ستارگان نوآوری داوین، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو هیات مدیره شرکت پیام‌رسان “بله”، رییس هیات مدیره صندوق صنایع خلاق، مشاور مدیرعامل رایتل، نایب رئیس هیات مدیره صندوق فناوری‌های نوین و معاون ICT مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری مسئولیت داشته است.

درباره تکنوتجارت 

شرکت توسعه کسب‌و‌کارهای نوگرای تجارت در سال 1394 با نام «بازرگان گستر آتی آسیا» تاسیس شد. با تصمیم بانک تجارت مبنی بر ورود به اکوسیستم نوآوری، ماموریتی جدید برای این شرکت تعریف شد. از این روی، تکنوتجارت در سال 1398 با هیئت‌مدیره جدید به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های بانک تجارت با تغییر نام، در صدد ایجاد خطوط کسب‌و‌کاری جدید و راه‌اندازی مرکز نوآوری بانک تجارت  برآمد تا به نیازهای فناورانه حوزه کسب‌و‌کار پاسخ دهد. این شرکت در نظر دارد با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری‌محور و مورد نیاز بانک تجارت به تحول تجربه مشتریان بانک کمک کند. نقشه راه تکنوتجارت در حمایت از استارتاپ‌ها شامل شتابدهنده، استارتاپ استودیو و سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×