آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » سرمایه‌گذاری یکتانت در پلتفرم تبلیغات محیطی دیجیتال آی‌رسانه
اخبار استارتاپی

سرمایه‌گذاری یکتانت در پلتفرم تبلیغات محیطی دیجیتال آی‌رسانه

تیر 12, 1403 10

محمدرضا ایلخانی، بنیانگذار آی‌رسانه در بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، خبر از سرمایه‌گذاری یکتانت در پلتفرم تبلیغات محیطی دیجیتال آی‌رسانه داد و انتشار اخبار تکمیلی آن را به بعد از نمایشگاه الکامپ موکول کرد.

آی‌رسانه، پلتفرم حوزه تبلیغات محیطی دیجیتال

آی‌رسانه به عنوان یک پلتفرم حوزه تبلیغات محیطی دیجیتال، فعالیت خود را از سال 1401 آغاز کرده است. در یک سوی این پلتفرم صاحبین برند یا کسب و کار به عنوان متقاضیان رسانه تبلیغاتی قرار دارند و در طرف دیگر صاحبان رسانه حضور دارند.

تبلیغات محیطی دیجیتال یا همان DOOH

تبلیغات محیطی دیجیتال که با اسم اختصاری DOOH مخفف کلمه Digital out-of-home شناخته می‌شود، شامل تابلوهایی با صفحه‌های LED است که روی سازه بیلبوردهای تبلیغاتی نصب می شوند و در مکان‌های عمومی (خارج از خانه) قرار دارند.

تبلیغات خارج از خانه (OOH) نوعی رسانه است که در مکان‌های عمومی در خارج از محیط خانگی قابل استفاده است. در گذشته، OOH عمدتاً با بیلبوردهای بزرگ و چشم‌گیر در کنار بزرگراه‌ها شناخته می‌شد، اما با پیشرفت تکنولوژی، پویایی و دیجیتالی شدن به رسانه های تبلیغات محیطی نیز راه پیدا کرد.

در حال حاضر بیش از نیمی از تبلیغات محیطی کشورهای توسعه‌یافته، دیجیتال است. در ایران اما داستان کاملا فرق دارد و هنوز سهم قابل‌توجهی را کسب نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×