» اخبار استارتاپی » سفرمارکت از «ایوا» نخستین دستیار هوش مصنوعی سفر رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

سفرمارکت از «ایوا» نخستین دستیار هوش مصنوعی سفر رونمایی کرد

آذر 20, 1402 90

سفرمارکت از دستیار هوش مصنوعی سفر خود به نام «ایوا» رونمایی کرد. ایوا این امکان را به گردشگران می‌دهد که به وسیله صدا و متن در بستر سفرمارکت، تقاضاهای خود را برای درخواست بلیت هواپیما و برنامه سفر اعلام کرده و پاسخ‌ها را تا رسیدن به نتیجه نهایی با دقت پیگیری نمایند. نسخه اندروید این سرویس از ابتدای دی ماه و نسخه وب آن از بیستم آذر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مهدی نجفی، مدیرعامل سفرمارکت درباره ویژگی‌های دستیار هوشمند سفرمارکت عنوان کرد:

باید به این اشاره کنم که ایوا تنها یک چت باکس نیست و شما می‌توانید با آن تعامل صوتی و نوشتاری داشته باشید و نکته بعد اینکه چند زبانه است یعنی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی مسلط است. مزیت رقابتی که ایوا دارد این است که پیشرو است، کاری که 12 سال پیش شروع کردیم خیلی نوآورانه بود و در حال حاضر هم جزو اولین کسانی به شمار می‌آییم که در کشور از هوش مصنوعی استفاده کرده‌ایم، سیاست ما نمایش نیست و می‌خواهیم محصولی که واقعا به درد جامعه می‌خورد ارایه کنیم.

مدیرعامل سفرمارکت در خصوص بازار گردشگری ایران اظهار نمود:

طبق تحقیقات انجام شده بازار مالی سفر بیش از 35 میلیون مسافر دارد. منظور ما از گردشگر کسانی هستند که بیش از یک شب برای اقامتگاهشان هزینه می‌کنند، در حال حاضر بیش از 3هزار آژانس مسافرتی و 60 هزار هتل و اقامتگاه داریم که گردش مالی این بازار را به بیش از 300هزار همت می‌رساند.

وی در ادامه افزود:

دستیار هوش مصنوعی ایوا بر پایه GPT-4 توسعه یافته است و می‌تواند چشم‌انداز صنعت گردشگری ایران را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×