آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » سهام شرکت ارتباط فردا ۵۷هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شد
اخبار استارتاپی

سهام شرکت ارتباط فردا ۵۷هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شد

مرداد 8, 1402 70

بر اساس گزارش‌های درج شده در سامانه کدال، ارزش قیمت سهام شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا 57هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شد.

شرکت ارتباط فردا، به عنوان یک واحد تابعه متعلق به بانک آینده، از سال 1389 (2010 میلادی) فعالیت‌های خود را آغاز نموده است. این شرکت با توجه به آخرین تحولات جهانی در حوزه صنعت مالی و دارا بودن شناخت از فضای بانکی و تجارت الکترونیکی محصولاتی را طراحی کرده است.

ارتباط فردا سعی دارد تا با ارائه خدمات مالی و تجارت الکترونیکی مبتنی بر استفاده از فناوری‌های پیشرفته، نیازهای گسترده‌تری از طریق دیجیتالی‌کردن فرآیندها را پاسخگو باشد. این شرکت در دنیای مدرن و پویا امروز، به‌منظور راه‌اندازی و توسعه محصولاتی متنوع و نوآورانه، تحت عنوان کارت‌های هوشمند، درگاه‌های پرداخت و سیستم‌های امنیتی و بانکی فعالیت می‌نماید.

در دوره 11 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 1401، شرکت ارتباط فردا موفق به کسب بیش از 12,000 میلیارد ریال درآمد و به دست‌آوردن سود خالص 1,000 میلیارد ریالی شده است.

این پیشرفت در سال 1401 نشان‌دهنده روند رو به رشد این شرکت می‌باشد و همچنین دلیلی برای تحقق اهداف ترسیم‌شده در خصوص درآمد و سود خالص است. با توجه به عملکرد در این دوره، بانک آینده به‌عنوان سهام‌دار عمده شرکت ارتباط فردا، نقش مهمی در این پیشرفت و موفقیت داشته و برای سال 1402 برنامه‌های توسعه‌ای ویژه‌ای برای این شرکت در نظر دارد.

در حال حاضر، شرکت ارتباط فردا با فعالیت در بازارهای نوین فین‌تک (Financial Technology) نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات پیشرفته در حوزه فینتک، در زمینه‌های متعددی فعالیت دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از  پلتفرم‌های OpenAPI کشور شناخته می‌شود.

ارتباط فردا علاوه بر ارائه خدمات در حوزه فینتک، نقش مهمی در حمایت از استارتاپ‌های این حوزه دارد. این شرکت به‌عنوان سرمایه‌گذار و حامی مالی، به استارتاپ‌های حوزه فینتک مانند فینوتک، فینووا، قسطا و لندو کمک کرده است.

همچنین، ارتباط فردا در زمینه‌های مدیریت ثروت (WealthTech) و خدمات نوین در حوزه نئوبانک و بازار سرمایه نیز فعالیت می‌کند. این شرکت با ارائه خدمات پرداخت فن‌آورانه مانند خدمات نرم‌افزاری و کارت‌های پیش‌پرداخت، به همراه محصولاتی مانند فینوتک، ایران‌کارت، همراه‌کارت و آبانک، توانسته است بیش از 20 میلیون مشتری در سراسر کشور را به خدمات خود جذب کند.

ارتباط فردا با توجه به نقش برجسته خود در صنعت فینتک و ارائه خدمات نوآورانه، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و مورد اعتماد در حوزه مالی و پرداخت‌های الکترونیکی شناخته می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×