آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » سیستم امتیازدهی تریبون راه‌اندازی شد
اخبار استارتاپی

سیستم امتیازدهی تریبون راه‌اندازی شد

فروردین 20, 1402 110

سیستم امتیازدهی تریبون ابزاری برای بهبود کیفیت خدمات رپورتاژ آگهی است که به تازگی رونمایی شده است. این سیستم، به سفارش‌دهندگان این امکان را می‌دهد که با امتیازدهی به چهار شاخص اصلی، یعنی بهره وری در مقابل قیمت، کیفیت خدمات، سرعت و دقت در انتشار رپورتاژ آگهی، تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و در نهایت بهبود کیفیت خدمات را به همراه داشته باشند.

در این سیستم، پس از انتشار رپورتاژ آگهی، مشتریان می‌توانند امتیاز خود را برای هر یک از شاخص‌های مهم ثبت کنند. به این ترتیب، این امتیازها به عنوان یک سنجه برای کیفیت خدمات در پنل مشتری ثبت و نمایش داده می‌شود. در نتیجه، مشتریان می‌توانند با توجه به امتیازهای دیگران، در تصمیم‌گیری خود برای انتخاب رسانه‌های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی خود، بهترین تجربه را داشته باشند.

با استفاده از سیستم امتیازدهی تریبون، سفارش‌دهندگان می‌توانند با سادگی و در کمترین زمان ممکن، بهترین رسانه‌ را برای انتشار رپورتاژ آگهی خود پیدا کنند. با توجه به امتیازات و نظرات قبلی، مشتریان می‌توانند رسانه‌هایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنند که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×