» اخبار استارتاپی » شتابدهنده گلرنگ‌ونچرز را‌ه‌اندازی شد
اخبار استارتاپی

شتابدهنده گلرنگ‌ونچرز را‌ه‌اندازی شد

مهر 2, 1403 70

به گزارش روابط عمومی گلرنگ ونچرز، این شرکت با هدف تکمیل زنجیره فعالیت‌های خود در زمینه سرمایه‌گذاری خطرپذیر، موفق به دریافت مجوز “شتابدهنده نوآوری سطح یک” از مرکز شتابدهی نوآوری پارک پردیس شد و به عضویت این مرکز درآمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز شتابدهی و نوآوری پارک پردیس، گلرنگ‌ونچرز به‌عنوان مرکز نوآوری و فناوری‌های نوین گروه صنعتی گلرنگ در راستای ورود به حوزه شتابدهی کسب و کارهای نوپا پس از درخواست عضویت و ارائه مستندات و برگزاری جلسه و بازدید از محل شرکت در ساختمان مرکز گلرنگ طی مراحل ارزیابی به عنوان شتابدهنده نوآوری سطح یک تایید شد و مجوز عضویت مرکز شتابدهی نوآوری پارک پردیس را دریافت نمود.

گلرنگ‌ونچرز هدف اصلی راه‌اندازی این شتابدهنده را حمایت از کارآفرینان و استارتاپ‌ها در ایجاد ارزش افزوده و تأثیرگذاری مثبت در اقتصاد کلان کشور عنوان کرده است.

طبق اظهارات این شرکت، شتابدهنده نوآوری گلرنگ‌ونچرز فرصت‌هایی را برای کارآفرینان فراهم می‌کند تا با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، دسترسی به منابع مالی نقدی و غیر نقدی و امکان همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپای خود را تسهیل کنند.

فراخوان برنامه‌های شتابدهی گلرنگ‌ونچرز با موضوعات مختلف از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی آن به اطلاع اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×