آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » فیلیمو پارتی راه‌اندازی شد
اخبار استارتاپی

فیلیمو پارتی راه‌اندازی شد

اردیبهشت 9, 1402 130

فیلیمو از قابلیت جدید شبکه نمایش خانگی خود به نام «فیلیمو پارتی» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، این قابلیت جدید فیلیمو که از ۴ اردیبهشت ماه در این پلتفرم رونمایی شده است شرایطی را فراهم می‌کند تا کاربران به دور از هم اما در یک زمان بتوانند فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنند.

همچنین امکان ارسال نظر یا واکنش تصویری هم‌زمان با پخش فیلم و سریال برای کاربران در فیلیمو پارتی فراهم شده است. بدین‌صورت که کاربران، هم‌زمان با تماشای محتوا، می‌توانند در همان صفحه با سایر افراد چت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

فیلیمو یک سرویس پخش فیلم و سریال آنلاین در ایران است که در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه خدمات پخش فیلم و سریال ایرانی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کار خود پرداخت. این سرویس، مجموعه‌ای از فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند، سریال‌های داخلی و خارجی، کارتون‌های بچه‌گانه و نوجوانانه و انیمیشن‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

از مزایای فیلیمو، می‌توان به کیفیت بالای پخش ویدئو، امکان دانلود و پخش آفلاین محتوا، فراهم بودن زیرنویس در بیشتر فیلم‌ها، ارائه بسته‌های اشتراکی با قیمت مناسب و همچنین امکان استفاده از سرویس از طریق برنامه‌های موبایلی و تبلت اشاره کرد. برای استفاده از فیلیمو، کاربران می‌توانند از طریق سایت و یا اپلیکیشن آن، با خرید بسته‌ی اشتراک، به محتوای این سرویس دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×