آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » لوناتو بدون هیچ اخطاری فیلتر شد
اخبار استارتاپی

لوناتو بدون هیچ اخطاری فیلتر شد

خرداد 28, 1402 80

فروشگاه آنلاین عینک و لنز لوناتو بدون اخطار قبلی و با درخواست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به علت عدم داشتن مجوز توزیع لنز، از ابتدای هفته فیلتر شده است.

به گفته مهدی سامع -مدیرعامل لوناتو- این فیلتر موجب شده است یک شرکت با ۲۵ نفر نیرو به مدت یک هفته از درآمد مالی روزانه خود به دلیل یک مجوز که صرفا نیاز به ارایه مدارک ساده‌ای داشته؛ محروم شوند. این امر موجب خسارت ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار لوناتو شده است. علاوه بر ضرر درآمدی، لوناتو برای دسترسی به سفارش‌هایی که از قبل ثبت شدند نیز با مشکلاتی روبه رو بوده است. وی در ادامه به بی‌اطلاعی در خصوص مرجع این فیلترینگ اشاره کرد و از اینکه هیچ اخطاری از سوی دانشگاه شهید بهشتی به آنها داده نشده گلایه کرد و افزود:” ما به آنها اعلام کردیم که چرا هیچ اخطار و تذکری ندادید و تنها پاسخ شنیدیم که دو نفر کارمند هستیم و فرصت نمی‌کنیم با همه تماس بگیریم، فیلتر می‌کنیم و خودتان با مدارک می‌آیید.”

مدیرعامل لوناتو همچنین از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گلایه کرده و گفت این همه هزینه بابت عضویت در اتحادیه و صنف پرداخت می‌شود، اما هیچ اثری در چنین شرایطی ندارد و راه حل و دستورالعملی برای مقابله با فیلترینگ وجود ندارد.

فروشگاه اینترنتی عینک و لنز لوناتو  انواع محصولات عینک طبی و عینک آفتابی و همینطور لنز طبی، لنز رنگی، لنز طبی رنگی و لنز آستیکمات توریک را به فروش می‌رساند و کلیه محصولات جانبی عینک و لنز چشم از جمله محلول و قطره لنز، پک لنز، عدسی عینک طبی (شیشه عینک) و بند عینک را عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×