آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » مدیرعامل اسنپ: در حوزه حمل‌ونقل آنلاین در میان 5 شرکت بزرگ جهان هستیم
اخبار استارتاپی

مدیرعامل اسنپ: در حوزه حمل‌ونقل آنلاین در میان 5 شرکت بزرگ جهان هستیم

اردیبهشت 19, 1402 50

در همایش ملی اقتصاد هوشمند و توسعه مالی، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ با اشاره به رکورد ۴ میلیون سفر روزانه و تعداد سفرهای سالانه سایر پلتفرم‌های بزرگ جهان در حوزه حمل‌ونقل اینترنتی، ادعا کرد که اسنپ در میان ۵ شرکت بزرگ جهان در این حوزه قرار دارد.

همچنین، وی اظهار داشت که ۲۰ شرکت، زیرمجموعه گروه اسنپ در حال حاضر وجود دارند که به مجموع ۵۵ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهند. خلج همچنین اعلام کرد که ۵ میلیون کاربر به عنوان راننده در پلتفرم اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد رانندگان فعال ماهانه در اسنپ به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر می‌رسد. وی همچنین اظهار داشت روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون کاربر از سوپر اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند.

درباره اسنپ

اپلیکیشن اسنپ یکی از پیشگامان حوزه حمل‌ونقل آنلاین در ایران است. این اپلیکیشن با برخورداری از امکاناتی همچون سهولت در سفارش خودرو، امنیت در پرداخت، تخفیف‌های متعدد و بهره‌گیری از رانندگانی که توسط اسنپ برای خدمت رسانی استخدام می‌شوند، توانسته است بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی پیدا کند. اسنپ به‌عنوان یک پلتفرم جامع حمل‌ونقل اینترنتی، خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این پلتفرم کاربران می‌توانند از خدمات تاکسی، اسنپ‌ران، اسنپ‌موتور، اسنپ‌دلیوری، اسنپ‌تریلر و… استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×