آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » مدیرعامل سامانتل در خصوص اختلال در بلوبانک: برق دیتا سنتر مشکل پیدا کرده بود!
اخبار استارتاپی

مدیرعامل سامانتل در خصوص اختلال در بلوبانک: برق دیتا سنتر مشکل پیدا کرده بود!

خرداد 13, 1403 30

اکبر قهری، مدیرعامل سامانتل، در شبکه اجتماعی X علت اختلال به وجود آمده برای بلوبانک و بانک سامان را مشکل در برق دیتاسنتر اعلام کرد. وی از دیروز به عنوان سخت‌ترین روزکاری عمر خود یاد کرد و  از چند میلیون مشتری سامانتل، بلو بانک و بانک سامان عذرخواهی کرد.

قهری در پاسخ به یکی از کاربران که علت عدم اطلاع‌رسانی زودتر را جویا شده بود، نوشت: “شرایط آنقدر خراب بود که امکان ارسال پیامک هم نداشتیم.”

قهری در شبکه اجتماعی X نوشت:

“سخت‌ترین روز کاری عمرم را پشت سر گذاشتم. حمایت بعضی از عزیزان واقعا دلگرم کننده بود و از همه بیشتر تماس‌های بابام دلگرمم میکرد. از چند میلیون مشتری سامانتل، بلو بانک و بانک سامان نمی‌دونم چطور باید عذرخواهی کنم”

روز گذشته امکان ورود به اپلیکیشن بلو و خرید با کارت‌های آن برای کاربران وجود نداشت که موجب نارضایتی آنها شده بود.کاربران هنگام ورود به اپ بلو با پیغام “خطایی در سرور رخ داده است”، مواجه میشدند. علاوه بر آن، تلفن‌های تماس این شرکت نیز همزمان قطع شده‌ بود!

پیش‌تر مدیر مارکتینگ بلوبانک، در مصاحبه‌ای عنوان کرد ۶۳ درصد بازار نئوبانک‌ها و شعب دیجیتال بانک‌ها متعلق به بلوبانک است. در فروردین‌ماه سال جاری نیز بلو از دو سرویس«دنگ» و «خدمات خودرو» رونمایی کرد.

«دنگ» به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مواردی که شخصی خرجی کرده و اصطلاحاً مادرخرج بوده، بتواند در اپلیکیشن بلو دنگ هر فرد را مشخص کند تا افرادی که در آن هزینه سهیم هستند، دنگ خود را پرداخت کنند. سرویس خودرو، خدمت دیگری است که بلوبانک در اپلیکیشن خود قرار داده است. در این سرویس کاربر با ثبت شماره پلاک ماشین و یا موتور و پرداخت کارمزد از طریق حساب بلوبانک خود میتواند هزینه خلافی خودرو خود را بصورت تجمیعی استعلام بگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×