آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » مصطفی امیری دبیر انجمن فین‌تک شد
اخبار استارتاپی

مصطفی امیری دبیر انجمن فین‌تک شد

اسفند 29, 1401 110

بر اساس گزارش روابط عمومی فین‌تک ایران، مصطفی امیری در آخرین جلسه هیئت‌مدیره این انجمن در سال ۱۴۰۱ به عنوان دبیر انجمن فینتک ایران به مدت یک سال انتخاب شد.
امیری دانش‌اموخته رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل زرین پال است. مصطفی و علی امیری که با نام برادران امیری شناخته می‌شوند، از سال ۱۳۸۹ ایده درگاه پرداخت الکترونیکی زرین پال را کلید زدند و به مرور زمان، آن را توسعه دادند.
براساس اخباری که انجمن فین‌تک اعلام کرده بود، در این انتخابات «مهدی فاطمیان» از زیبال، «نوید رجایی‌پور» از فردابانک، «وحید شامخی» از نوبیتکس، «سعید قدوسی‌نژاد» از فینوتک، «احمد منصوری» از پی‌پینگ، «مهدی مؤمنی» از ازکی‌وام و «امیر راسخ» از توسن البرز به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره جدید انجمن انتخاب شدند.
انجمن فین‌تک در سال ۱۳۹۶ توسط چند استارت‌آپ فعال در حوزه پرداخت برای فعالیت صنفی تشکیل شد. در ابتدای راه تنها استارت‌آپ‌های حوزه پرداخت در این انجمن عضو و فعال بودند اما بعد از گذر زمان فعالین حوزه‌های دیگر فین‌تک نیز به این انجمن پیوستند. در حال حاضر نزدیک به ۱۴۰ استارت‌آپ عضو این انجمن هستند و دامنه فعالیت آن به حوزه بانک و پرداخت، بیمه، بورس و بلاکچین گسترش یافته است.
فعالیت‌های انجمن فین‌تک در ادوار گذشته هیئت‌مدیره این انجمن در راستای ایجاد فضای رقابت و توسعه صنعت فین‌تک کشور بوده است. اکنون باید دید مصطفی امیری به‌عنوان دبیر انجمن فین‌تک چه گام‌هایی را در مسیر توسعه این انجمن برمیدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×