آخرین اخبار
» معرفی » معرفی سرمایه‌گذاران » شرکت سرمایه‌گذاری حرکت اول
معرفی سرمایه‌گذاران

شرکت سرمایه‌گذاری حرکت اول

فروردین 5, 1402 80

شرکت کسب‌ و کارهای نوپای حرکت اول به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری همراه اول در کسب‌وکارهای نوپا است. حركت اول علاوه بر سرمايه، تخصص و تجربه را نيز برای كسب و كارهای نوآورانه به ارمغان می‌آورد. به منظور توانمندسازی و توسعه استارتاپ ها، اين شركت علاوه بر تامين منابع مالــی، با در اختيــار قراردادن شــبكه ارتباطی خود و ايجــاد بازارهای جديد در موفقيت اســتارتاپ‌ها ســهيم می‌شــود. همچنين تنوع ســبد سرمايه گذاری شركت حركت اول موجب ايجاد هم‌افزايی میان اين شركت‌ها با يكديگر و با مجموعه همراه اول می‌شود. ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمينه‌های مديریتی، بازاریابی و فروش، ساختار سازمانی، زیرساخت‌های فنی و مالی و حســابداری توسط كارشناسان خبره، به توسعه مهارت های فردی و بهبود عمليات شركت‌های سرمايه‌پذير منجر می شود.

محورهای سرمایه گذاری حرکت اول

محورهای اصلی سرمایه‌گذاری حرکت اول بر روی کسب و کارهای فعال و مشتاق در زمینه‌های حوزه‌های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی است. رتبه بندی در مراحل میانی و پایانی رشد، قابلیت رشد سریع، در دسترس بودن محصول و برخورداری از سابقه فروش و ارائه محصول در بازار از نکات کلیدی در دستچین نمودن تیم‌های سرمایه پذیر از سوی حرکت اول است.

فاکتورهای انتخاب سبد سرمایه گذاری حرکت اول

سبد سرمایه‌گذاری حرکت اول

سال 1401: آچاره‌سازه، دیدیمون، بیان رایان، میاره و فلای تودی

سایر سرمایه‌گذاری‌های انجام شده: آچاره، اوبار،همراه مکانیک، پینکت، جاجیگا، آلا، نبض، نت باکس، دیجی شی و آدرس

هاب‌های زیرمجموعه حرکت اول

حرکت اول در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و در همکاری با دانشگاه ها در سه هاب بهشتی، اصفهان و شیراز سرمایه گذاری کرده و سعی بر آن دارد تا توانمندی های اکوسیستم نوآوری کشور را ارتقاء بخشد.
در فرآیند تعریف شده، هاب‌ها مسئولیت بررسی و ارزیابی ایده‌ها و تیم‌ها(طبق شاخص های ارزیابی متناسب با مرحله رشد آن ها) و تعيين استارتاپ‌های منتخب را همراه با تامین فضای کار اشتراکی، ارائه مربیگری و مشاوره، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ایجاد و به اشتراک‌گذاری شبکه ارتباطی را بر عهده دارد و حرکت اول در کنار تحقق مسئولیت نظارتی خــود بــر اجــرای برنامــه مصـوب و تامین مـالی سرمایه‌گـذاری‌های منتخـب، این فرآینـد را تکمیـل می کند.

هاب بهشتی

شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) فعاليت رسمی خود را با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) از سال ۱۳۹۶ آغاز نمود تا با به کارگیری قابلیت‌های علمی و تجربیات صنعتی این دو نهاد، در توسعه کسب‌وکارهای دیجیتالی نقش‌آفرینی نماید. هاب با تسهیل دسترسی به امکانات مالی، فناوری‌های پایه و پلتفرمی، و ایده‌های نوین تجاری، با محور شتابدهی کسب‌وکارهای نوپا، به دنبال خلق ارزش در زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال کشور است.

هاب اصفهان

مرکز نوآوری هاب اصفهان در پائیز 1396 با مشارکت همراه اول، شرکت کسب و کارهای نوپا حرکت اول، دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس شد؛ مرکز اصلی شرکت در فضایی بالغ بر 1500 متر مربع و با ظرفیت بیش از 30 تیم کارآفرین و استارتاپی در قلب شهر اصفهان واقع در اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، خیابان باب الرحمه، ارگ جهان نما، فاز 3، طبقه 5، واحد 1 واقع است. شرکت هاب اصفهان دارای دو بخش فضای کار اشتراکی که به منظور ارائه امکانات و سرویس های مرتبط با حوزه کارآفرینی در فضای همکاری مشترک به تیم های استارتاپی است و بخش شتابدهنده جهت ارائه تسهیلات و خدمات مادی، راهکارهای مشاوره ای و بسترهای به روز جهانی، برای کمک به فرآیند تبدیل استارتاپ ها به کسب و کارهای موفق می باشد. نظر به اینکه هاب اصفهان یک شرکت شتابدهنده است که یکی از اهداف اصلی آن، حمایت و مشارکت در شکل گیری کسب و کارهای نوپا و مبتنی بر فناوری است.

 

هاب شیراز

هاب شیراز با همکاری دانشگاه شیراز، با برند تجاری لبخند در شتابدهی استارتاپ‌ها در جنوب کشور، در گام اول بعد از ارزیابی بیش از 70 تیم، 16 تیم را وارد مرحله پیش شتابدهی نموده است. قابل ذکر است این شتاب دهنده مدل NABC را اولین بار در ایران با بهره گیری از مشاورین بین المللی، پیاده سازی کرده است و از خدمات پیش شتابدهی مجموعه، میتوان به دوره های آموزشی یوتاب، برگزاری جلسات تحلیل و بررسی بازار با حضور صاحبین ایده، فعالین بازار مربوطه و منتورها) و پرداخت Grant که صاحبین ایده موظف هستند حداقل 60 درصد آن را برای بهبود محصول هزینه کنند، اشاره نمود.

گزارش عملکرد سال 1401 حرکت اول

شرکت حرکت اول، گزارش فعالیت سال مالی 1401 خود را به صورت تفصیلی و با معرفی کامل پورتفوی خود منتشر کرده است. برای خواندن گزارش کلیک نمایید.

ارتباط با حرکت اول

آدرس: تهران – خیابان سئول – خیابان شهید خدامی – پلاک 100 – طبقه 6- کدپستی: 1994816417

ایمیل: idea@harkataval.com

برای مراجعه به سایت حرکت اول کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×