» اخبار استارتاپی » معرفی هویت بصری جدید شرکت یک‌پی: سلام به دنیا
اخبار استارتاپی

معرفی هویت بصری جدید شرکت یک‌پی: سلام به دنیا

تیر 24, 1403 60

یک‌پی ارائه‌دهنده راهکارهای دریافت درآمد بین المللی به شرکت های کوچک و متوسط، استارتاپ های بین‌المللی از طریق فروش آنلاین به سرتاسرجهان است. این شرکت، از سال 1396 فعالیت خود را به صورت استارت‌آپی آغاز کرد و تا امروز بیش از 3هزار کسب و کار ایرانی برای دریافت درآمدهای آنلاین خود از خارج کشور، از خدمات این شرکت با بیش از 103 هزار تراکنش موفق استفاده کرده‌اند. زیرساخت‌های بانکی بین المللی ارائه شده توسط یک‌پی، به کسب‌وکارهای ایرانی کمک می‌کند که بتوانند محصولات و خدمات خود را به 4 میلیارد نفر در سراسر جهان عرضه کنند.

این شرکت دانش‌بنیان، در آستانه هفتمین سال از فعالیت خود، از هویت بصری جدید خود با شعار “سلام به دنیا” رونمایی کرد. امیر احسان برخورداری، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: انتخاب هویت بصری جدید یک‌پی علاوه بر آنکه نمادی از رشد و وجود فرهنگ نوآور در این شرکت است، بیانگر  تعهد ما به مسیر تسهیل حضور کسب‌وکارهای ایرانی در بازارهای جهانی نیز می‌باشدومدیر عامل شرکت دانش‌بنیان یک‌پی می‌گوید: هویت بصری جدید ما به گونه‌ای طراحی شده است تا در تمامی ارکان تجربه کاربر از یک پی را بهبود بخشد و ارتباطات ما با مشتریان را تقویت کند. تغییرات جدید در وبسایت و دشبورد کاربری یک پی و زیرساخت های متناسب با آن، این امکان را در اختیار یک‌پی می‌گذارد تا با ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر، رضایت مشتریان را جلب کنیم و ارتباطات قوی‌تری با آنها برقرار کنیم. وی با اشاره به تغییرات اساسی هویت بصری جدید یک‌پی گفت: هویت بصری جدید با تمرکز بر شفافیت و سادگی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که حضور جدی آن های در بازار های جهانی به سادگی یک تراکنش آنلاین است.

 

یک‌پی؛ دریچه‌ای به بازارهای بین‌المللی
یک‌پی همواره مأموریت خود را بر این پایه استوار کرده است که کسب‌وکارهای ایرانی بتوانند به سادگی و با اطمینان وارد بازارهای بین‌المللی شوند. خدمات امن، ساده، یکپارچه و پایدار یک‌پی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بخش زیادی از مشکلات فینتکی کسب‌وکارهای ایرانی در هنگام فعالیت در بازارهای جهانی را برطرف کنند. هویت بصری جدید یک‌پی به گونه‌ای طراحی شده است که پیام‌های کلیدی یک‌پی را به وضوح منتقل کند. رنگ‌ها و اشکال موجود در هویت بصری جدید یک‌پی، هر یک به دقت و درنهایت سادگی انتخاب شده‌اند تا نشان دهنده  سادگی، رشد، اعتماد، و نوآوری باشند. این عناصر بصری، همگی به طور هماهنگ و منسجم عمل می‌کنند تا یک تصویر یکپارچه از برند یک‌پی را به نمایش بگذارند. طراحی جدید لوگوی یک‌پی، با الهام از اشکال هندسی ساده،  نشان‌دهنده یک درگاه است که یک‌پی را به عنوان مسیر و دروازه حضور در بازارهای بین‌المللی معرفی می‌کند. همچنین درگاه فوق از ترکیب دو عدد یک تشکیل شده که نشانگر اتصال یک مشتری در سطج جهان به یک کسب و کار ایرانی است.

رنگ برند جدید یک پی: نمادی از رشد و شکوفایی

رنگ سبز در هویت بصری جدید یک‌پی، ارتباط مستقیم با رشد و شکوفایی کسب‌وکارهای ایرانی دارد که وارد بازارهای بین‌المللی می‌شوند. این رنگ نماد رشد اقتصادی و موفقیت کسب‌وکارها در فعالیت‌های بین‌المللی است و تعهد یک‌پی به پایداری و نوآوری را نشان می‌دهد.
امیر احسان برخورداری گفت: رنگ سبز استفاده شده در هویت بصری جدید نشان‌دهنده‌ی دو مفهوم اصلی است. اولا رنگ سبز به معنای وجود فرهنگ نوآور در یک‌پی است؛ همچنین نشان دهنده رشد جوانه‌های حضور کسب‌وکارهای ایرانی در بازارهای بین‌المللی است.

گسترش زنجیره خدمات
در سال‌های اخیر، یک‌پی زنجیره خدمات خود را با توجه به نیاز کاربران خود گسترش داده است. این خدمات در قالب سرویس‌های فینتک‌ بین‌المللی و تولید محتوای ترویجی است که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

وب‌گیت

وب‌گیت، درگاه بانکی بین المللی ویژه‌ی وب‌سایت‌های فروش‌ کالا و خدمات است. این سرویس به مشتریان یک‌پی این امکان را می‌دهد که بتوانند کالا و خدمات خود را به مشتریان جهانی از طریق وب‌سایت بفروشند.

پی‌لینک

سرویس ‌پی‌لینک، یک لینک پرداخت حاوی اطلاعات محصول است که این امکان را می‌دهد که حتی بدون داشتن ‌وب‌سایت محصولات و خدمات خود را به خارج کشور عرضه کنید. کاربران یک‌پی می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها این لینک را برای مشتریان خود ارسال کنند تا ایشان پرداخت خود را انجام دهند.

وب‌سایت ساز بین المللی:

وب‌سایت ساز یک‌پی، یک سایت فروشگاهی با قالب‌های متنوع برای فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین وب‌سایت نوبت‌دهی آنلاین برای فروش محصولات و خدمات به سرتاسر جهان است. این سرویس امکان ساخت وبسایت و فروشگاه بین‌المللی متصل به درگاه بین المللی را تنها در سه کلیک فراهم می‌کند.

پادکست فرامرز

یکی از بخش‌های کسب‌وکارهای یک‌پی است که به مصاحبه با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ایرانی می‌پردازد که موفق به حضور در بازارهای بین‌المللی شده‌اند. پادکست “فرامرز” به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، داستان‌های موفقیت و تجربیات کسب‌وکارهای ایرانی را که به بازارهای جهانی راه یافته‌اند، به اشتراک می‌گذارد. این پادکست نه تنها به ترویج فرهنگ کسب‌وکارهای بین‌المللی کمک می‌کند، بلکه به ارائه راهکارها و نکات عملی برای موفقیت در این بازارها نیز می‌پردازد.

مرکز آموزش و توسعه صادرات مرآتوص:

مرکز آموزش و توسعه صادرات یک‌پی که با عنوان مرآتوص نامگذاری شده است، به آموزش و پشتیبانی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در ورود به بازارهای جهانی کمک می‌کند. مرکز آموزش و توسعه صادرات یک‌پی، با ارائه دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی، به کسب‌وکارهای ایرانی کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم برای موفقیت در بازارهای جهانی را کسب کنند.

یک پی امیدوار است تا با تغییرات جدید و جدی در هویت بصری خود و نیز تجربه کاربری بهینه تر، همراه کسب و کارهای ایرانی که به دنبال چالش حضور در بازار بین المللی هستند، باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×