آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » نمایشگاه اینوتکس 2024، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
اخبار استارتاپی

نمایشگاه اینوتکس 2024، اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

فروردین 22, 1403 30

سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس 2024 با شعار “زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف” در اردیبهشت‌ماه 1403 (18ام لغایت 20ام) از ساعت 10 الی 18 در محل ناحیه نوآوری پردیس برگزار خواهد شد. 

موضوعات نمایشگاه

اینوتکس اعلام کرده است با هدف ایجاد محلی برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب نظران حوزه های فناورانه به دنبال افزایش سینرژی حاصل از این شبکه سازی است. رویکرد این نمایشگاه بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در رویداد اینوتکس است که بنابر گزارشات علمی این ترندها در سال 2023 به سه دسته ی کلیدی

  • هوشمند سازی (Smart)
  • دیجیتال (Digital)
  • توسعه پایدار (Sustainable Development)

تقسیم می شوند.

استیج اینوتکس

در بخش استج بیش از 30 ساعت سخنرانی، پنل و گفتگو  با هدف فرهنگ‌سازی کارآفرینی، شنیدن ناشنیده‌ها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان با محوریت موضوعات زیر برگزار میشود:

  • نقش قانون‌گذار، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در زیست‌بوم استارتاپی
  • چگونگی استفاده حداکثری از ظرفیت زیست‌بوم نوآوری در صنایع
  • نگاهی اجمالی به زیست‌بوم نوآوری و فناوری و چالش‌های روز آن
  • نگاهی به وضع موجود و ترسیم آینده زیست‌بوم

اینوتکس چیست؟

نمايشگاه هاى بين المللى با گرايشات علمي و فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت گران و محققين کشورهاى گوناگون مى باشند که تنها براى نمايش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پيرامون آنها برگزار نمى گردد، بلکه اطلاعات گوناگون در زمينه قيمت هاى رقابتى در سطح جهاني، آخرين استانداردهاى کيفي، آخرين پيشرفت هاى صنعتي، دستاوردهاى پژوهش علمى و ايده هاى اقتصادى – تکنولوژیکی نيز در خلال برگزارى نمايشگاه ها مورد تبادل قرار مى گيرند.

در همین راستا با همت پارك فناوري پرديس از سال 1390  نمایشگاه بین المللی نوآوري و فناوري INOTEX با حضور شرکت های بین المللی و با اهداف زیر برگزار گردیده است:

  1. سرمایه گذاری: ارتباط سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت ها و استارتاپ ها
  2. مشارکت و همکاری: بین شرکت های فناور و استارتاپ های داخلی و بین المللی
  3. گفتگو و شبکه سازی: بین فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری

نمایشگاه INOTEX تلاش می کند که علاوه بر معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید.

اینوتکــس اکنــون بــه عنــوان یکــی از مهمتریــن رویدادهــای ســال در حــوزه نــوآوری و فنــاوری کشــور شــناخته میشـود و در طـول ایـن سالهــا مـورد اسـتقبال طیـف وسـیعی از مخاطبـان واقـع شـده اسـت. از سال 1400 ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس بوده و این باعث می شود تا رویداد اینوتکس هرسال تبدیل به یک رویداد فراموش نشدنی برای زیست بوم نوآوری وفناوری کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×