آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » هم‌بنیانگذاران کشمون اگزیت کردند
اخبار استارتاپی

هم‌بنیانگذاران کشمون اگزیت کردند

اسفند 29, 1401 90

محمد قائم‌پناه خبر خروج خود و برادرش (حمزه قائم‌پناه) را از استارتاپ کشمون با رقم ارزشگذاری ناچیز، در حساب کاربری خود در ویرگول اعلام کرد.
وی عنوان کرد اوایل سال ۱۴۰۰ یک سرمایه‌گذار ارزشگذاری اگزیت چهارده برابر عددی که آنها حال حاضر با آن اگزیت کردند را به سرمایه گذارهای اولیه پیشنهاد داد که سرمایه‌گذارهای کشمون آن را نپذیرفتند. ظرف چند ماه استارتاپ در مسیری پیش رفت که در نهایت منجر به استعفای محمد قائم‌پناه شد و مدتی بعد برادر او نیز که هم بنیان‌گذار کشمون بود، استعفا داد. وی در ادامه توییت خود، تجربیاتی در خصوص مدیریت استارتاپ و تعامل با مخاطبین آن، نوع تعامل با سرمایه‌گذاران، استفاده از مشاوران مناسب و با تجربه و غیره را با دنبال‌کنندگان خود در ویرگول درمیان گذاشت.
کشمون چهار هم‌بنیانگذار داشت. غیر از محمد و حمزه قائم‌پناه، عموی آن‌ها ابراهیم قائم‌پناه که همگی اهل قاین یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی هستند و سیامک خرمی، یکی از دوستانشان، چهار هم‌بنیانگذار کشمون بودند.

کشمون؛ یک استارتاپ خرید مستقیم محصولات از کشاورز است که با حذف واسطه‌ها، علاوه بر اینکه موجب سودرسانی بیشتر به کشاورزان می‌شود، باعث می‌شود مصرف‌کننده نیز محصولی اصیل، ارگانیک و با شناسنامه بخرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×