آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » هم‌بنیانگذار تخفیفان: احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان وجود دارد!
اخبار استارتاپی

هم‌بنیانگذار تخفیفان: احتمال سرمایه‌گذاری گلرنگ در تخفیفان وجود دارد!

فروردین 29, 1403 60

نازنین دانشورد با انتشار استوری در اینستاگرام اعلام کرد که «تپسی» با همکاری «تحفیفان» سرویس «تپسی کاوش» را راه اندازی کرده است.  به کمک این سرویس کاربران تپسی می‌توانند تخفیف‌های پیرامون خود را مشاهده کنند. ‎.نازنین دانشور، هم‌بنیانگذار تخفیفان در اینستاگرام خود اعلام کرد که ممکن است گلرنگ در تخفیفان سرمایه‌گذاری کند.
دانشور درباره امکان سرمایه گذاری گروه گلرنگ در این شرکت اظهار کرد:
این خدمات با همکاری کامل شرکت انجام می شود. با توجه به خرید اخیر تپسی توسط گروه گلرنگ و هدف گلرنگ برای سرمایه گذاری در استارت آپ های با پتانسیل، این همکاری می تواند در صورت بازخورد مناسب پیشنهادی زادان تپسی به سرمایه گذاری گروه گلرنگ در سیتاوان منجر شود که نمونه ای از آن را در میانه می بینیم. شرق با اپلیکیشن فوق العاده “کریم”. این هزینه اینترنت خاورمیانه سرویس Explorer را سال گذشته معرفی کرد. دانشور با اشاره به این مشکل در داستان خود پیشنهاد می کند که این حرکت تپسی نیز از همین استراتژی (تبدیل به یک سوپر اوج) پیروی می کند

درباره تخفیفان

پلتفرم تخفیفان یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اُپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای  اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. چشم‌انداز‌های تخفیفان بر سه اصل قدرت انتخاب و تنوع، ارزیابی و بهترین قیمت استوار است. تخفیفان مراکز تفریحی و خدماتی، آموزشی، سلامتی، زیبایی، فروشگاه‌های اینترنتی و فروشگاه‌ها سطح شهر را برای خرید کردن پیشنهاد می‌کند.

تاریخچه تخفیفان

تخفیفان در مرداد ماه سال 1390 کار خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها تخفیفان با ارائه پیشنهادهای مختلف رستوران‌گردی، تفریحی، مسافرتی، زیبایی، سلامتی، هنری، خدماتی و آموزشی که برخی از آن‌ها تا 99% درصد هم تخفیف داشتند، با استقبال زیادی روبرو شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و رفته رفته خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد پیشنهادهای جذاب و جدید با تخفیف‌های ویژه در زمینه‌های مختلف، معرفی کرد.

چشم‌انداز تخفیفان از همان ابتدای راه، این بود تا کاربران خود، همیشه خرید هوشمندانه‌تری را تجربه کنند. این چشم‌انداز باعث شد تا تخفیفان در ماه‌های پایانی سال 1396 با به راه انداختن بخش «کدهای تخفیف» که کدها تخفیف فروشگاه‌های اینترنی و سایت‌هایی که خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه می‌دادند، پایه گذاری تحولی فوق‌العاده باشد و خرید ارزان‌تر را در فروشگاه‌های اینترنتی هم ممکن کند.

به راه افتادن بخش کدهای تخفیف، ابتدای راه بود و باعث هموار شدن راه برای ارائه خدماتی هوشمندانه‌تر شد. تخفیفان در تیر ماه سال 1399 سرویس پولِ‌تو خرید اینترنتی خود را معرفی کرد. این سرویس که بزرگ‌ترین سامانه بازگشت وجه (کش بک) در ایران است، اجازه می‌دهد تا کاربران با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، مبلغی از مجموع پرداختی خود را پس بگیرند. تخفیفان تاکنون چندین میلیارد تومان وجه نقد به کاربران خود بابت خرید آن‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی پرداخته کرده است.

تخفیفان در اواخر سال 1399 از سرویس پولِ‌تو خرید حضوری هم رونمایی کرد تا تحولی بزرگ در خرید از مغازه‌های سطح شهر ایجاد کند. این سرویس به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با خرید از فروشگاه‌های سطح شهر، بخشی از مبلغ پرداختی خود را پس بگیرند. این سرویس هم‌اکنون بیش از یک میلیون نفر کاربر فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×