آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » هم‌سرمایه‌گذاری صندوق پارتیان، اجوتک، شناسا و صندوق ستارگان در ویراویراست
اخبار استارتاپی

هم‌سرمایه‌گذاری صندوق پارتیان، اجوتک، شناسا و صندوق ستارگان در ویراویراست

شهریور 7, 1402 70

صندوق جسورانه پارتیان به عنوان راهبر سرمایه‌گذاری همراه با شناسا، اجوتک ونچرز و صندوق پژوهش و فناوری توسعه سریع کارآفرینی ستارگان در شرکت دانش‌بنیان پردازشگران زبان ویرا سرمایه‌گذاری کردند.

شرکت پردازگران زبان ویرا از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه فعالیت این شرکت پردازش زبان طبیعی به کمک هوش مصنوعی است و می‌توان آن را نمونه فارسی گرامرلی دانست. سه محصول توسعه داده شده آن شامل ویرویراست، ویراتایپ و ویرآوا می‌شود.

فعالیت در حوزه سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها، به عنوان یکی از راه های پرسود در دنیای امروز تجارت محسوب می‌شود که مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و سرمایه داران قرار گرفته است. یکی از مزایای این نوع سرمایه گذاری قابلیت خرید سهام با قیمت پایین است که پتانسیل رشد بالایی دارد. این فرصت به سرمایه‌گذارانی که در صنعت خاصی خبره بوده و می‌توانند پیش‌بینی‌های خوبی در مورد رشد آینده شرکت داشته باشند، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

در عین حال، خطراتی نیز همراه با سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها به وجود می‌آید. بخش عمده ای از استارتاپ‌ها با مشکلات رگولاتوری مواجه می‌شوند. همچنین، از طریق سرمایه‌گذاری در یک شرکت درحال رشد، امکان مواجه با مشکلاتی که در پی ‌آن بدهی مالی شدید به وجود می‌آید نیز وجود دارد و در اینصورت ضرر مالی غیرمنتظره برای سرمایه‌گذار رخ میدهد.

به طور کلی، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها یک فرصت بسیار جذاب است، اما به شرطی که سرمایه‌گذاران، علاوه بر داشتن دانش صنعتی، توانایی‌های تجاری قوی و توانایی درک خطرات استارتاپ‌ها را نیز داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×