آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » وزیر ارتباطات: نظر شخصی افراد، موضع دولت نیست.
اخبار استارتاپی

وزیر ارتباطات: نظر شخصی افراد، موضع دولت نیست.

مرداد 28, 1402 70

به تازگی وزیر ارتباطات در واکنش به یادداشت سردبیر روزنامه کیهان در این روزنامه بیان کرد که نظر شخصی افراد، موضع دولت نیست.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در واکنش به یادداشت اخیر در روزنامه کیهان عنوان کرد: قرار نیست هر مطلبی که در یک روزنامه منتشر شد، به عنوان یک اصل پیگیری شود.  یک نفر حرفی زده و نظر شخصی خود را گفته است. به هیچ وجه نظر افرادی که اظهار نظر می کنند؛ موضع دولت نیست . اگر نظر دولت باشد باید در مصوبات و لایحه‌ای که مجلس میفرستد، قرار بگیرد.

وی با اشاره به این نکته که جوانان و نخبگانی که در سکوهای داخلی فعالبت می‌کنند، سرمایه‌های این کشور هستند و ما را از حضور سکوهای خارجی بی‌نیاز کردند؛ اظهار کرد: اگر پلتفرم های جابه جایی و خرید کالا نباشد؛ اوبر آمریکایی و آمازون و ای‌بی می‌آیند و در کشور فعالیت می‌کنند. کارآفرینان هزاران کسب‌وکارها و اشتغال برای کشور ایجاد کرده‌اند. ما به عنوان دولت تمام قد حامی کسب‌وکارهای بومی هستیم. البته آن‌ها نیز باید به قوانین پایبند باشند تا دلیلی برای برخورد با آن‌ها به وجود نیاید و این خواسته ما از اکوسیستم است.

پیشتر نیز واکنش فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران نسب به یادداشت سردبیر روزنامه کیهان منعکس شده بود که این افراد عنوان کرده بودند به این تصمیم‌گیری در خصوص انتقال حاکمیت شرکت‌های استارتاپی به دولت تن نخواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×