آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پادرو طرح اشتراک پایه فروشگاه‌ساز آنلاین پادروشاپ را رایگان کرد
اخبار استارتاپی

پادرو طرح اشتراک پایه فروشگاه‌ساز آنلاین پادروشاپ را رایگان کرد

مرداد 31, 1402 170

با هدف تسهیل رشد و افزایش فروش فروشگاه‌های آنلاین در اینستاگرام و کسب و کارهای کوچک فعال در فضای اینترنت، پادرو تصمیم به ارائه رایگان خدمات ساخت فروشگاه آنلاین از طریق پلتفرم فروشگاه‌ساز پادروشاپ گرفته است. این طرح جدید به تمام فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی اجازه می‌دهد تا از امکانات پایه پادروشاپ استفاده نمایند؛ این امکانات شامل ایجاد ویترین محصولات، پردازش سفارش‌ها و ارائه درگاه پرداخت امن و آسان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پادرو این طرح به منظور توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک بعد از دوران رکود طولانی در بازار آنلاین راه‌اندازی شده است و به همه کسب‌وکارها این فرصت را می‌دهد تا بتوانند از خدمات بهتری برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

پشوتن پورپزشک مدیرعامل پادرو در خصوص  این طرح عنوان کرد:

همه کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی که از خدمات پادروشاپ استفاده می‌کنند می‌توانند از این امکان ویژه برخوردار باشند. با طرح پایه پادروشاپ امکان استفاده از خدمات لجستیک که یکی از ضروری‌ترین نیازهای کسب‌وکارهای آنلاین است برای همه کسب‌وکارها فراهم می‌شود. قطعا توسعه، رشد و تاب‌آوری بیشتر فروشگاه‌های اینستاگرامی که از ذی‌نفعان اصلی پادروشاپ به حساب می‌آیند، یکی از اهداف جدی ماست. این‌موضوع به رشد پادروشاپ و شکل‌گیری گروهی از کسب‌وکارهای قوی و باثبات منجر می‌شود. کمک به ثبات کسب‌وکارهای کوچک که از خدمات پادرو استفاده می‌کنند، در نهایت رشد و ثبات پادرو را تقویت می‌کند.

درباره پادرو

پادرو پلتفرمی هوشمند و فعال در زمینه سوشیال کامرس (تجارت اجتماعی) و لجستیک (حمل و نقل) است. کار اصلی پادرو تسهیل فرآیند فروش و  ارسال برای فروشگاه‌های اینستاگرامی و ارسال سفارش و محصولات، برای فروشگاه‌های آنلاین و سازمان‌های بزرگ  است. صاحبان فروشگاه‌های اینستاگرامی با اتصال به وب‌اپلیکیشن پادرو، می‌توانند فروشگاه اختصاصی خود را با لینک دلخواه ایجاد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×