آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پارک فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی خارج می‌شود!
اخبار استارتاپی

پارک فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی خارج می‌شود!

فروردین 29, 1403 40

شنیده‌ها حاکی از آن است که پارک فناوری پردیس به سوله‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی اعلام کرده است که به زودی از کارخانه نوآوری آزادی خارج می‌شود.
خبر خروج پارک فناوری پردیس از کارخانه نوآوری آزادی هنوز بطور رسمی از سوی پارک فناوری پردیس اعلام نشده است.
به گفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مهدی صفاری‌نیا براساس قرارداد منعقده بین پارک فناوری پردیس و بهره‌بردار کارخانه آما، کارخانه نوآوری آزادی در سال 1397 به عنوان یکی از شعب پارک فناوری پردیس و نخستین کارخانه نوآوری کشور ایجاد شد. زمانیکه خبر تعطیلی و به مزایده گذاشتن کارخانه نوآوری آزادی اعلام شد، رییس پارک فناوری پردیس عنوان کرد در صورت فراهم شدن شرایط، کارخانه نوآوری آزادی را میخرند.
اما اکنون با توجه به خبر خروج پارک فناوری پردیس این سوال پیش می‌آید که تکلیف شرکت‌ها و سوله‌هایی که طرف قراردادشان پاک فناوری پردیس است، چه خواهد شد!

پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری كشور در سال 1380 تاسیس شد. تاکنون بیش از 400 واحد فناور و دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت پذيرفته شده‌اند. پردیس نوآوری،‌ دانش،‌ کارآفرینی و فاز 4 پارک، در کنار دانشگاه ناحيه نوآوري پرديس، بخش‌های مختلفی از فازهای توسعه ای پارک فناوری پردیس هستند که با افق توسعه 1000 هکتاری،‌ «ناحیه نوآوری پردیس» را شکل خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×