آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پرشیافاند از ترکیب سهامداری استارتاپ شگرفیست خارج شد
اخبار استارتاپی

پرشیافاند از ترکیب سهامداری استارتاپ شگرفیست خارج شد

فروردین 31, 1403 40

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پرشیافاند که در سال 1399 در استودیو بازی شگرفیست سرمایه‌گذاری کرده بود؛ پس از گذشت سه سال، از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شد و سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کرد.

مدیرعامل پرشیافاند، علی‌اکبر رحیم‌بروجردی، در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد:

با توجه به مقطعی که استارتاپ شگرفیست در آن قرار داشت، نیاز بود که خون تازه‌ای در رگ‌های این استارتاپ در قالب سرمایه تزریق شود. از طرفی رسالت یک وی‌سی (VC) جدای از سرمایه‌گذاری، اگزیت نیز هست. بر همین اساس، با توجه به مسیری که برای آینده شگرفیست متصور بودیم، تصمیم گرفتیم با اگزیت، کلیه سهام خود را به سرمایه‌گذاران جدید واگذار کنیم.

وی افزود:

در این مدت سهام ما نیز رشد داشته و توانستیم خروج موفقی را از این استارتاپ داشته باشیم. قطعا ورود سرمایه‌گذار جدید می‌تواند برای مجموعه شگرفیست بستری مناسب را برای ورود به مسیری تازه و توسعه آنها فراهم کند.

حوزه سرمایه‌گذاری پرشیا فاند شامل بازی و سرگرمی، اینشورتک، سلامت، فینتک و پلتفرم آموزشی در حوزه مهارت و خلاقیت می‌شود.

شگرفیست که در سال 1399 در ازای 30درصد سهام خود از پرشیافاند جذب سرمایه کرده بود؛ در حوزه گیم و گیمیفیکیشن فعالیت میکند و بر ارائه بازی‌های تحت وب و راهکارهای گیمیفیکیشن برای سایر کسب وکارها تمرکز دارد. اعضای اصلی این استارتاپ شامل وحید عبدالهی ها، میلاد مهاجر، کسری آژیر و پندار صفری می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×