آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پلتفرم ازکی‌سرمایه با همکاری ازکی و داران رونمایی شد
اخبار استارتاپی

پلتفرم ازکی‌سرمایه با همکاری ازکی و داران رونمایی شد

مرداد 28, 1402 50

ازکی و پلتفرم مشاوره سرمایه‌گذاری داران با همکاری هم محصول جدیدی به نام  ازکی‌سرمایه را روانه بازار کردند. قرار است این محصول امکان مقایسه بهتر در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری هوشمندانه را برای مردم عادی فراهم می‌سازد. داران با ارزش‌گذاری حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان به ازکی ملحق شده و علت تغییر نام داران به ازکی سرمایه، تمرکز روی برند ازکی عنوان شده است.

تیم لطیف، مدیرعامل هلدینگ مکس در مراسم رونمایی از این پلتفرم اظهار کرد:

در ازکی علاقه‌مند هستیم تا به بازار سرمایه نزدیک‌تر شویم؛ چون معتقدیم با عددهای کوچک می‌توانیم ارزش‌های بزرگ‌تری خلق کنیم. پلتفرم ازکی‌سرمایه هم با مشاوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری به کاربران کمک می‌کند با ریسک‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوند و با درک بهتری از شرایط در زمینه سرمایه‌گذاری تصمیم بگیرند. بازار سرمایه‌ ایران هنوز به اکوسیستم استارتاپی متصل نشده و شرکت‌هایی مثل ازکی‌سرمایه می‌توانند استارتاپ‌ها را به بازار سرمایه وصل کنند.

حامد ولی‌پوری، مدیرعامل ازکی نیز ضمن اشاره به تعلیق ازکی اظهار کرد:

درحالی مسیر جدیدی را شروع می‌کنیم که چند هفته پیش تعلیق شده بودیم. این اتفاق‌ها بخشی از جذابیت‌های کار است.

 ولی‌پوری ضمن اشاره به این موضوع که آنها اکنون به دنبال تکمیل حلقه فین‌تکی ازکی هستند و در سال آینده به حوزه‌های سلامت، رمزارز و سایر بازارهایی که جذابیت دارند؛ ورود می‌کنند، افزود: 

مشتری در صنعت بیمه قبول کرده است به شما پول دهد اما در لحظه سرویسی از شما دریافت نکند و این یک لایه جدید از اعتماد است که می‌توان از این اعتماد برای معرفی محصولات دیگر استفاده کرد. ازکی می‌خواهد سوپر اگریگیتور (تجمیع کننده محصولات) حوزه فین‌تکی ایران باشد.

طبق اعلام مدیران ازکی‌‌‌سرمایه، کاربران از طریق پلتفرم آن می‌توانند روی صندوق‌های درآمد ثابت امین آشنا، آمیتیس، هدیه فارابی، صخره سرمایه و دانش، کاریزما، گلرنگ، حکمت آشنا، شکوه اوج دماوند و صندوق‌های سهامی صندوق یکم اکسیر فارابی و فیروزه موفقیت، به صورت آنلاین ثبت‌‌‌نام و سرمایه‌گذاری کنند. پلتفرم ازکی‌‌‌سرمایه امکان مشاهده تاریخچه دارایی‌‌‌ها و لیست پیشنهاد اختصاصی و ریسک‌‌‌محور و همچنین لیست بهترین صندوق‌ها را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×