آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پلتفرم فیلم‌نت در دو روز، بیش از ۸۴ هزار اشتراک فروخت!
اخبار استارتاپی

پلتفرم فیلم‌نت در دو روز، بیش از ۸۴ هزار اشتراک فروخت!

آذر 11, 1402 100

بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم‌نت، با شروع آذرماه 1402 و هم‌زمان با پخش انحصاری دو سریال جدید در این پلتفرم، تمام رکوردهای این شبکه خانگی جابه‌جا شد.

مجموع تعداد اشتراک‌های فروش رفته فیلم‌نت تنها در دو روز (پنجشنبه و جمعه) معادل ۸۴ هزار و ۳۰۰ اشتراک اعلام شده که یک رکوردشکنی بی‌سابقه  محسوب می‌شود.

بسیاری از تحلیلگران این عرصه بر این باورند که تلویزیون در رقابت با شبکه‌ نمایش خانگی، قافیه را باخته است و اکنون رقابت اصلی در میان پلتفرم‌های نمایش خانگی نظیر فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت، تماشاخانه و … وجود دارد.

مقایسه فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت

اپلیکیشن فیلیمو در کافه‌بازار بیش از 10 میلیون بار نصب شده و امتیاز آن با توجه‌ به 123 هزار رای به 3.9 رسیده است. درحالی‌که دفعات دانلود و نصب اپلیکیشن نماوا در این اپ‌استور بالغ بر 3 میلیون و تعداد کاربران رای‌دهنده 12 هزار می‌باشد. از طرفی امتیاز اعطا شده به نماوا توسط کاربران 3.9 است. اپلیکیشن فیلم‌نت با بیش از یک میلیون نصب و بیش از 2هزار رای، امتیاز 3.3 را به دست آورده است.

تعداد دنبال‌کنندگان هر یک از پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت در اینستاگرام به ترتیب 1.7 میلیون، 1 میلیون و 241 هزار نفر است.

پشتوانه قوی: ابزاری قدرتمند

با توجه به دسترسی فیلم‌نت به زنجیره ارزش سهامدار عمده خود یعنی گروه صنعتی گلرنگ، باید دید این پلتفرم نمایش خانگی که اکنون ۳۰ تا ۳۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد تا چه اندازه می‌تواند در این بازار فرهنگی پرپول پیش برود و سهم بیشتری از آن بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×