آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پوشه به متریکس پیوست
اخبار استارتاپی

پوشه به متریکس پیوست

خرداد 29, 1402 20

متریکس یک پلتفرم یکپارچه اتریبیوشن و اتومیشن است که به تازگی پوشه به آن پیوسته است. در این پلتفرم  پوشه به عنوان کانال اختصاصی ارسال خودکار پیام در محصول اتومیشن متریکس، به ارائه خدمات خود به مشتریان ادامه خواهد داد.

درباره‌ی پوشه

پوشه یک سرویس ارسال خودکار پیام به مشتریان در بستر وب و موبایل است که از سال ۹۴ فعالیتش را به عنوان زیرساخت ارسال پوش‌نوتیفیکیشن شروع کرد و به مرور جای خودش را بین صاحبان اپلیکیشن و وب‌سایت باز کرد و تبدیل به سرویسی پرطرفدار شد. کسب‌و‌کارها با استفاده از سرویس پوشه و با ارسال خودکار پیام‌های شخصی‌سازی شده در بهترین زمان، می‌توانند مشتریان فعلی‌شان را حفظ و نرخ بازگشت آنها را افزایش دهند؛ آنها این پیام‌های خودکار را می‌توانند از طریق کانال‌های پوش نوتیفیکیشن، اس‌ام‌اس، ایمیل و پیام‌های درون برنامه‌ای ارسال کنند.

با پیوستن پوشه به متریکس، مشتریان به مزایایی که در ادامه توضیح داده شد است، دسترسی خواهند داشت:

در متریکس، یک SDK یکپارچه طراحی شده است تا کسب‌وکارها بتوانند از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن استفاده کنند. این به معنای آن است که آنها تنها نیاز دارند یک SDK را پیاده‌سازی کنند تا به تمامی خدمات اتریبیوشن و اتومیشن در پنل متریکس دسترسی پیدا کنند. همچنین، با پیاده‌سازی این SDK، قادر خواهند بود از ابزارهای دیگر مارکتینگ اتومیشن نیز مانند ساخت جرنی و سگمنتیشن بهره‌مند شوند و از داده‌های اتریبیوشن در بخش‌های مختلف مانند بخش‌بندی مشتریانشان استفاده کنند.

با استفاده از خدمات اتریبیوشن و اتومیشن، کسب‌وکارها قادر خواهند بود پیام درست را در زمان مناسب به مخاطب مناسب ارسال کنند.

در واقع، اضافه شدن پوشه به متریکس، امکان ایجاد یک تعامل داده‌محور برای دیجیتال مارکترها را فراهم کرده است. این امر به آنها این امکان را می‌دهد که به راحتی و در یک پنل، فعالیت‌ها و اقدامات مشتریان خود را رصد کرده و بر اساس آن، با مشتریان خود تعامل شخصی‌سازی شده ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×