آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ 1403 تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد
اخبار استارتاپی

پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ 1403 تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد

اردیبهشت 5, 1403 20

پیش‌ثبت‌نام حضور در بیست‌وهفتمین دوره الکامپ از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه‌ ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه از ۸ تا ۱۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند. برای پیش‌ثبت‌نام الکامپ تا روز۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ فرصت هست.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرده است:

پیش‌ثبت‌نام اولیه، هیچ‌گونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت‌نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به‌صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و فقط از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی کنند.

درباره نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×