آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » فیلیمیوم جوابیه صادر کرد: فیلیمو به جای تخریب رقبا، بر سرویس خود تمرکز نماید 
اخبار استارتاپی

فیلیمیوم جوابیه صادر کرد: فیلیمو به جای تخریب رقبا، بر سرویس خود تمرکز نماید 

خرداد 23, 1403 10

امروز شبکه نمایش خانگی فیلیمو با انتشار اطلاعیه‌ای با تیتر “فریب نخورید!” به کاربران خود هشدار داد که پلتفرم «فیلیمیوم» با قصد و نیت قبلی و کاملا آگاهانه از برند «فیلیمو» سوءاستفاده کرده و می‌کند و ضمن اعلام این نکته که فیلیمیوم هیچ ارتباطی با برند و پلتفرم فیلیمو ندارد، اعطای مجوز فعالیت به این شرکت را بی‌تعهدی و بی‌تجربگی ساترا دانست.

اکنون فیلیمیوم با انتشار جوابیه، عملکرد فیلیمو را یک رویکرد فراقانونی در ایجاد فضای رسانه‌ای کذب علیه برند فیلیمیوم اعلام کرد و به فیلیمو پیشنهاد داد که به جای تخریب اینچنینی رقبا، بر روی سرویس، محتوا و تبلیغات خود تمرکز نماید.

فیلیمیوم در این جوابیه، هفت نکته درباره حوزه فعالیت و عملکرد خود عنوان کرده است.

متن کامل جوابیه به شرح زیر است:

با توجه به رویکرد فراقانونی فیلیمو در ایجاد فضای رسانه‌ای کذب علیه برند فیلیمیوم، این برند حق پاسخگویی را برای خود در فضای ایجاد شده توسط فیلیمو محفوظ می‌داند.

نکات زیر درباره حوزه فعالیت و عملکرد فیلیمیوم شایان ذکر است:

  • فیلیمیوم یک رسانه مستقل بوده و محتوا، قیمت‌گذاری و تبلیغات کاملا منحصربه‌فرد خود را دارد و هیچ شباهتی به پلتفرم‌های دیگر موجود در بازار ندارد.

  • فیلیمیوم از روز اول فعالیت، با اخذ کلیه مجوزهای لازم اقدام به ارائه سرویس نموده است.

  • برند فیلیمیوم از ترکیب فیلم و پریمیوم به معنای محتوای با کیفیت و غنی ایجاد شده و از نظر نامگذاری ارتباطی به سایر پلتفرم‌ها ندارد.

  • با توجه به قیمت‌های بالای سایر پلتفرم‌ها، فیلیمیوم اقدام به ارائه بسته‌های اقتصادی و تخفیف‌های ویژه کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

  • تمرکز فیلیمیوم بر ارائه محتوای باکیفت براساس نیاز مشتریان در بازار رقابتی ایران است.

  • فرآیند خرید اشتراک در فیلیمیوم شفاف بوده و از لحظه نخست بر مزیت رقابتی خود که ارائه بسته محتوایی ارزان قیمت است تکیه نموده است. همچنین فیلیمیوم از هرگونه شفاف‌سازی برای مشتریان استقبال نموده و انتخاب مشتریان بر اساس آگاهی کامل را ملاک عمل قرار می‌دهد. کارشناسان پشتیبانی فیلیمیوم همواره در حال پاسخگویی به ابهامات و اطمینان از سرویس‌دهی کامل سامانه می‌باشند.

  • در نهایت، پیشنهاد می‌گردد که فیلیمو به جای تخریب اینچنینی رقبا، بر روی سرویس، محتوا و تبلیغات خود تمرکز نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×