» اخبار استارتاپی » پی‌پینگ، از سرویس تسویه‌حساب پیشرفته خود رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

پی‌پینگ، از سرویس تسویه‌حساب پیشرفته خود رونمایی کرد

فروردین 29, 1402 80

با توجه به گزارش روابط عمومی پی‌پینگ، این شرکت از طریق سرویس تسویه‌حساب پیشرفته خود، کسب‌وکارهایی که در اثر پرداختی مشتریان (Pay-in) با درگاه پرداخت خود درگیر هستند، راه حلی مناسب برای مدیریت وجوه دریافتی فراهم کرده است. با این سرویس، این کسب‌وکارها به راحتی می‌توانند وجوه را برای ذی‌نفعان خود واریز کنند (Pay-out) و به صورت یکپارچه و در بستری آنلاین، سیستم گردش مالی خود را مدیریت کنند.

سرویس تسویه‌حساب پیشرفته پی‌پینگ، برای کسب‌وکارهایی که تعداد یا حجم معاملات مالی بالایی دارند و انتقال وجوه برای آنها به چالشی تکراری تبدیل شده، طراحی شده است. با این سرویس، محدودیتی در واریز به شماره‌های شبای مختلف در طول شبانه‌روز وجود ندارد و امکان تسویه آنی وجوه با ۱۱ بانک اصلی، از جمله سامان، آینده، پارسیان، شهر، صادرات، کشاورزی، تجارت، ملی، ملت، اقتصاد نوین و پاسارگاد، فراهم شده است.

به علاوه، سرویس تسویه‌حساب پیشرفته پی‌پینگ، امکانات دیگری نیز دارد. این امکانات شامل انتقال وجه به‌صورت پایا، پایداری درگاه پرداخت، بالاترین نرخ حساب به حساب موفق و امکان استعلام اطلاعات حساب و وضعیت مسدودی هستند که از طریق سرویس جدید پی‌پینگ، برای کسب‌وکارها قابل ارائه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×