آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ژاکت از محصول جدید هیروباکس و بازوی سرمایه‌گذاری خود رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

ژاکت از محصول جدید هیروباکس و بازوی سرمایه‌گذاری خود رونمایی کرد

اسفند 15, 1402 80

در روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ نخستین نشست خبری ژاکت با موضوع معرفی هیروباکس محصول جدید ژاکت و رونمایی از ژاکت‌نکست به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری ژاکت با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران اکوسیستم استارتاپی و فعالان و اینفلوئنسرهای تخصصی (انسان‌رسانه‌‌های) این حوزه برگزار شد.

ژاکت از سال ۲۰۱۴ توسط علی حاجی محمدی تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس، تحت نام Marketwp.ir، به معنی مارکت وردپرس آغاز کرد. پس از گذشت ۲ سال نام خود را به zhaket.com (ژاکت) تغییر داد و تحت عنوان شرکت ژرف اندیشان کار و توسعه به فعالیت خود ادامه داد.

بازوی سرمایه‌گذاری ژاکت‌

ژاکت نکست به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری ژاکت به دنبال ایده‌های قابل سرمایه‌گذاری در دو مرحله بذری (Seed-Stage) و مرحله اولیه (Early-Stage)  و در زمینه‌هایی نظیر وردپرس، سوشال کامرس، هوش مصنوعی، فین‌تک، سامانه معاملاتی و غیره است.

وحید بهرامیان مدیرعامل ژاکت در خصوص ژاکت نکست عنوان کرد:

ژاکت نکست با دو محوریت اصلی خود یعنی تکمیل سبد محصولات ژاکت و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و یکی از اهداف مهم ما سرمایه‌گذاری روی تیم‌های مرتبط به حوزه‌های فعالیتمان است. متقاضیان می‌توانند از طریق سایت next.zhaket.com پروپوزال و ایده خود را برای بررسی ثبت کنند.

محصول جدیدی به نام هیروباکس

هیروباکس امکان دسترسی به منابع فایل‌های گرافیکی دنیا را فراهم میکند. به طور مثال دسترسی به منابع و فایل‌های پرمیوم سرویس‌های معتبری از جمله: فری‌پیک، انوتو، شاتراستوک، ادوبی استوک، Ui8.net، یلو ایمیج، Uplabs و … از طریق هیروباکس به راحتی و با تعرفه بسیار به صرفه و سریع امکان پذیر است. در مجموع تاکنون هیروباکس توانسته است طی مدتی که توسط ژاکت نکست جذب سرمایه کرده، نفوذ خوبی در جامعه هدف خود داشته باشد و به بیش از ۱۳،۰۰۰ کاربر فعال خود، حدود یک میلیون و پانصد هزار درخواست فایل پرمیوم در فرمت‌های مختلف گرافیکی، تصاویر حرفه‌ای، وکتور، ui kit، ویدئو، موزیک و … را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

بهرامیان درباره هیروباکس عنوان کرد:

ژاکت پس از موفقیت در راه‌اندازی مارکت‌پلیس محصولات مبتنی بر وب، به دنبال راه‌اندازی بستری برای طراحان دیجیتال بود به همین خاطر واحد ژاکت‌نکست راه‌اندازی شد و در نهایت هیروباکس، با ارزش‌گذاری ۸ میلیارد تومانی به مجموعه ژاکت پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×