آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » ژاکت در سرویس کپی‌بن سرمایه‌گذاری کرد
اخبار استارتاپی

ژاکت در سرویس کپی‌بن سرمایه‌گذاری کرد

اسفند 4, 1401 100

مجموعه ژاکِت با سرمایه گذاری بر روی سرویس کپی‌ بن، سعی دارد با توسعه این سرویس،‌ شرایطی را فراهم آورد تا توسعه دهندگان ایرانی با اطمینان و امنیت بالاتر کدهای خود را انکد کنند و کاربران نیز بدون هیچ مشکلی در استفاده از محصولات کد شده، به توسعه وب سایت های خود بپردازند.

ژاکت از سال ۲۰۱۴ توسط علی حاجی محمدی تاسیس شد و فعالیت خود را به عنوان دومین محصول مجموعه همیار وردپرس، تحت نام  Marketwp.ir، به معنی مارکت وردپرس آغاز کرد و بعد از گذشت ۲ سال نام خود را به zhaket.com (ژاکت) تغییر داد و تحت عنوان شرکت ژرف اندیشان کار و توسعه به فعالیت خود ادامه داد. ژاکت با الگو برداری از نمونه خارجی خود envato  راه اندازی شده است با این هدف که بازار بزرگی برای طراحان و برنامه نویسان باشد. ژاکت را می‌توان مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران دانست که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود است.

کُپی‌بَن سرویسی است که همه امکانات یون‌کیوب انکودر را با دریافت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و امکانات سفارشی سازی شده به کاربران ارائه می‌دهد. ارائه خدمات کد‌گذاری فایل PHP بدون نیاز به تهیه لایسنس گران قیمت یون‌کیوب انکودر توسط توسعه‌دهنده از مهم‌ترین ویژگی‌های کپی‌‌بن است. کپی‌بَن با در نظر گرفتن نیاز کاربران، کلیه امکانات نسخه دسکتاپی را به صورت آنلاین در اختیار همه قرار میدهد تا بصورت مستقل از سیستم عامل، امکان دسترسی به گزینه‌ها و امکانات انکودر را داشته باشند. این سرویس توانسته محیط کاربری نسخه دسکتاپ را در اختیار علاقمندان جهت رمزنگاری فایل‌ها قرار دهد. عملیات رمزنگاری  فایل‌ها در داخل این سیستم بصورت کاملا خودکار وآنلاین (در همان لحظه) انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×