آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » کارخانه نوآوری آزادی به مزایده گذاشته شد!
اخبار استارتاپی

کارخانه نوآوری آزادی به مزایده گذاشته شد!

مهر 29, 1402 110

شرکت صنعتی آما، مالک مجموعه 18 هزارمتری که در حال حاضر، کارخانه نوآوری آزادی در آن مستقر شده است؛ این ملک را به مزایده گذاشته است.

شرکت صنعتی آما اعلام کرده است که از طریق مزایده این ملک بصورت نقد و بصورت عمومی در تاریخ 16 آبان به فروش میرساند. قرارداد اجاره کارخانه نوآوری در شعبه اول پارک فناوری پردیس از ابتدای سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ با شرکت سرآوا در قبال پرداخت هزینه‌ای معین اجاره شده است. همچنین، پس از پایان دوره قرارداد، تلاش‌های مدیران سرآوا برای گسترش توافق بر سر تمدید قرارداد با مالک کارخانه ادامه یافته است و در نتیجه، با کش‌وقوس فراوان، قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۱ تمدید شده است. اما، استارت‌آپ‌های فعال در کارخانه نوآوری، در پی نگرانی به دلیل تردیدهایی درباره ادامه فعالیت کارخانه بعد از اتمام دوره تمدید، مدیران شرکت سرآوا را به تدارک مذاکرات با مالک کارخانه فرا خوانده اند.

مالک کارخانه نوآوری آزادی که از همان ابتدا عنوان کرده بود که بعد از پنج سال دیگر این قرارداد را تمدید نخواهد کرد، اکنون به دنبال فروش این کارخانه ۱۸ هزار متری از طریق مزایده است. براساس این خبر همچنان ساکنین کارخانه نوآوری آزادی در بلاتکلیفی خواهند بود و مشخص نیست سرنوشت سلیکون ولی ایران چه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×