آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » کارنامه، از سرویس دوره‌ای و چکاپ خودرو در محل رونمایی کرد
اخبار استارتاپی

کارنامه، از سرویس دوره‌ای و چکاپ خودرو در محل رونمایی کرد

تیر 28, 1402 70

کارنامه به عنوان یک پلتفرم جامع خدمات و معاملات خودرو، خدمات تعمیر و نگهداری خودرو درب منزل را به مشتریان ارائه می‌دهد. با این سرویس، کاربران می‌توانند تمامی خدمات دوره‌ای خودرو را می‌توانند محل کار یا منزل دریافت کنند.

هژیر مفاخری، مدیر عملیات کارنامه، اهداف راه‌اندازی این سرویس را برطرف کردن مشکلاتی همچون ترافیک شهری، کمبود نیروی ماهر و کیفیت ناپایدار قطعات خودرو عنوان کرد. او افزود که این سرویس جدید برای سادگی و راحتی مشتریان طراحی شده است و برآورده کردن نیازهای بازار خدمات خودرو را هدف قرار می‌دهد.

سرویس دوره‌ای و چکاپ خودرو در این سرویس شامل تعویض لوازم مصرفی مانند روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، صافی بنزین، شمع و وایر، لنت‌های ترمز و غیره است. علاوه بر تعویض قطعات، سرویس چکاپ نیز شامل بررسی جامع عملکرد موتور، تسمه‌ها، سیستم تعلیق و فرمان، تست باطری و دینام و بررسی دسته موتورها و سایر اجزای مهم می‌شود.

مفاخری تاکید کرد که سرویس دوره‌ای علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی مشتریان، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد. تمامی لوازم مصرفی اصل و مطابق استانداردهای خودروسازان با ضمانت ۳ ماهه یا ۱۰۰۰ کیلومتر ارائه می‌شود. همچنین، با استفاده از کارشناسان ماهر و با تجربه، قیمت اقتصادی و ارائه فاکتور برای لوازم مصرفی، کارنامه به مشتریان خود اطمینان و کیفیت بیشتری را ارائه می‌دهد.

هژیر مفاخری در پایان امیدواری کرد که سرویس جدید کارنامه به عنوان پاسخی به یکی از نیازهای اساسی بازار خدمات خودرو شناخته شود و این مجموعه در آینده نیز خدمات دیگری را در این زمینه ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×