آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » کناره‌گیری نازنین دانشور از مدیریت تخفیفان و نت‌برگ به دلیل مهاجرت
اخبار استارتاپی - سایر مطالب

کناره‌گیری نازنین دانشور از مدیریت تخفیفان و نت‌برگ به دلیل مهاجرت

تیر 17, 1402 110

نازنین دانشور در صفحه توییتر خود، از واگذاری مدیریت تخفیفان و نت‌برگ به دلیل مهاجرت، به خواهرش نگین دانشور به عنوان هم‌بنیان‌گذار و احسان جهانی به عنوان مدیرعامل جدید خبر داده است.

دانشور از مهاجرت خود به کشور آلمان خبر داد و می‌گوید ریشه در خاک ایران دارد و امیدوار است روزی به کشورش برگردد. وی همچنین عنوان کرد: اگر مدیر یا کارآفرینی امید به شرایط و بهبود شرایط داشته باشد می‌ایستد و می‌جنگد، اما وقتی شرایط تغییر نمی‌کند و کسی برای بهبود وضعیت قدمی بر نمی‌دارد چاره‌ای نیست.

 

 

نازنین دانشور به عنوان یک زن کارآفرین موفق ایرانی شناخته می‌شود. وی در مرحله فینال رقابت‌های جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه که همزمان با سی‌و‌دومین نشست کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه CACCI دوم و سوم آذر ۱۳۹۷ در استانبول برگزار شد، توانست به‌عنوان بنیانگذار و مدیرعامل تخفیفان مقام نخست را کسب کند.

 

مهاجرت نخبگان از ایران، به‌عنوان یک موضوع حساس و پربحث، در سال‌های اخیر به شدت گسترش یافته است. این پدیده می‌تواند اثرات عمده‌ای بر کشور داشته باشد، زیرا باعث از دست دادن استعدادها و منابع انسانی ارزشمندی می‌شود که برای توسعه و رشد اقتصادی بسیار حائز اهمیت هستند. دلایل مهاجرت نخبگان می‌تواند شامل عوامل مختلفی مانند فرصت‌های شغلی ناکافی، محدودیت‌های اقتصادی، ناامنی و عدم استقرار، عدم توجه به مهارت‌ها و استعدادهای فردی، امکانات و شرایط زندگی ناکافی و همچنین تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی باشد. این مهاجرت نه‌تنها منجر به از دست دادن دانش و تخصص‌های حیاتی در کشور می‌شود، بلکه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز می‌تواند تأثیرات منفی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×