آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » کوفاندر و مدیر ارشد عملیات تپسی، از هیئت‌مدیره این شرکت خارج شد
اخبار استارتاپی

کوفاندر و مدیر ارشد عملیات تپسی، از هیئت‌مدیره این شرکت خارج شد

اسفند 9, 1401 180

هومن دمیرچی که از موسسین ابتدایی تپسی است در جریان برگزاری ناگهانی مجمع عمومی و در حالیکه یک سال و هفت ماه از مدت زمان تصدی وی به عنوان عضو هیئت‌مدیره باقی مانده بود، از جایگاه خود کنار گذاشته شد.
تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است. میلاد منشی‌پور با عنوان مدیرعامل، حمید مهینی با عنوان مدیر فنی و هومن دمیرچی با عنوان مدیر عملیات از پایه‌گذاران این سامانه هستند، که طراحی نرم‌افزار تپسی را به کمک گروهی از کارشناسان ایرانی به انجام رسانده‌اند. مدیریت و سرمایه‌گذاری تپسی کاملاً ایرانی است.
دمیرچی پیش از مشارکت با منشی‌پور و مهینی دو سامانه هوشمند درخواست خودرو اسنپ و تاکسی‌یاب را در کشور راه اندازی کرده بود.
 هومن دمیرچی فارغ‌التحصیل مهندسی برق از دانشگاه شریف و MBA از دانشگاه INSEAD فرانسه، از سال ۱۳۸۶ وارد فضای کسب‌و‌کار ایران شد و در سال ۱۳۹۵ با میلاد منشی‌پور و حمید مهینی استارتاپ تپ‌سی را راه‌اندازی کرد.
جایگزین دمیرچی، محمدمهدی صادق به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره تپسی انتخاب شد. محمدمهدی صادق ۶ سال مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد بوده و از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را به عنوان مدیر ارشد فناوری در تپسی آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×