» اخبار استارتاپی » کیسان، رتبه اول میان شرکت‌های معتمد مالیاتی را کسب کرد
اخبار استارتاپی

کیسان، رتبه اول میان شرکت‌های معتمد مالیاتی را کسب کرد

خرداد 29, 1403 20

گزارش عملکرد شرکت‌های معتمد مالیاتی توسط مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان منتشر شد. طبق گزارشی که در خردادماه 1403 توسط مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان ارائه شد، شرکت داده‌پردازی کیسان، جایگاه اول را در میان شرکت معتمد مالیاتی را دارد.

مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، اولین گزارش خود را بر مبنای فاز اول شاخص‌های اجرایی در ارزیابی شرکت‌های معتمد که در اسفند ماه ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است، منتشر نمود. بر اساس این گزارش شرکت داده‌پردازی کیسان در بین شرکت‌های معتمد توانسته با محقق کردن اغلب شاخص‌ها رتبه اول را در بین شرکت‌های معتمد به‌ دست آورد.

شاخص سهم بازار شرکت داده‌پردازی کیسان بر اساس این گزارش به شرح زیر است:
سهم کیسان در مؤدیانی که از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی اقدام به ارسال صورت‌حساب کرده‌اند به ترتیب زیر است:

  • سهم بازار 61 درصدی در بخش مؤدیان حقیقی

  • سهم بازار 54 درصدی در بخش مؤدیان حقوقی

شرکت داده‌پردازی کیسان در سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرده‌است و در حال‌حاضر بیش از 25 هزار مؤدی‌مالیاتی از طریق راهکارهای مختلف این شرکت صورتحسابهای الکترونیکی خود را ارسال می‌کنند. این مشتریان شامل شرکت‌های بزرگی نظیر همراه اول، بانک‌خاورمیانه، شرکت فولاد خوزستان و همچنین کسب‌وکارهای کوچکتری مانند فعالان صنف طلا و جواهر و نمایندگان بیمه می‌‎شود.

همچنین از نظر شاخص پراکندگی در حال حاضر مؤدیان مالیاتی در 31 استان و 750 شهر مختلف از خدمات کیسان استفاده می‌کنند. کیسان با بیشترین پراکندگی جغرافیایی توانسته علاوه بر استان تهران، در اکثر استان‌های ایران از جمله کرمان، آذربایجان غربی، قم و خراسان جنوبی راه را برای تحقق شاخص‌های عملکردی خود باز کند.

  • با توجه به فراخوان صنف طلا و جواهر، تعداد مؤدیان و تعداد صورت‌حساب‌های ارسالی مؤدیان این صنف نیز به‌عنوان یکی دیگر از شاخص‌های فرعی بررسی گردیده است.
    طبق این گزارش در صنف طلا و جواهر 2096 مؤدی‌مالیاتی اقدام به ارسال صورتحساب الکترونیکی کرده‌اند که 39.6 درصد آن‌ها مشتریان کیسان بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×