آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » کیف پول تومن، خدمات تجمیع‌شده بانکی در درگاه‌های واحد ارائه می‌دهد
کیف پول تومن
اخبار استارتاپی

کیف پول تومن، خدمات تجمیع‌شده بانکی در درگاه‌های واحد ارائه می‌دهد

مرداد 30, 1402 80

شرکت الکام توسعه آماد با نام تجاری تومن در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه خدمات مالی به کسب و کارها شروع به فعالیت کرد. در آن زمان، فعالیت اصلی تومن بر پرداخت خردتاکسی با کد کیوآر بود و در کنار آن، به کسب و کارها نیز توجه داشت. از آن زمان به بعد، تومن با ارائه خدمات تسویه آنی و مستقیم، سعی در ایفای نقش به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه خدمات پرداخت داشته است.

در سال ۱۴۰۱، تومن مجوز پرداختیاری دریافت کرد و هدف این اقدام، تکمیل زنجیره خدماتی برای کسب و کارها بوده است. شرکت تومن اعلام کرده است که هدف آن ارائه خدمات پرداختیار به کسب و کارها است و هیچگاه نمی‌خواهد به عنوان یک پرداخت‌یار شناخته شود. تومن با نقش موثری در رفع مسائل مالی شرکت‌ها همراه است و به کسب و کارها در هر مرحله از نقطه ورود تا خروج پول کمک می‌کند.

تومن نیازهای کسب‌وکارها را شناسایی و برای آنها راهکار طراحی می‌کند و در واقع به این حوزه وارد شده تا تمام مسائل مالی شرکت‌ها را رفع و همه مراحل ورود و خروج پول را پوشش ‌دهد.در حال حاضر بر بانکداری شرکتی است و این یعنی تمام خدماتی که توسط بانک‌ها به‌صورت جداگانه ارائه می‌شود را به‌صورت یکپارچه در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

سرویس‌های تومن به ساعات اداری شعب محدود نیست ‌و در روزهای تعطیل و در هر ساعت از شبانه‌روز امکان انجام فعالیت‌های مالی به این واسطه فراهم شده و مدیریت نقدینگی برای شرکت امکان‌پذیر است.

 

پرداخت امن نیز از دیگر خدمات تومن است، بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط تومن بیش از ۴٠ درصد از کسب‌وکارهای حاضر در جامعه آماری مورد مطالعه، در جلب اعتماد مشتری دچار مشکل بودند و در همین راستا تومن سعی کرده با ایجاد شفافیت، آسودگی و نگهداشت پول به صورت بی‌طرفانه میان خریدار و فروشنده اعتماد متقابل ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×