آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گروه صنعتی گلرنگ سه میلیون دلار در استارتاپ شب سرمایه‌گذاری کرد
اخبار استارتاپی

گروه صنعتی گلرنگ سه میلیون دلار در استارتاپ شب سرمایه‌گذاری کرد

آذر 28, 1402 60

گروه صنعتی گلرنگ طی ۱۸ ماه آینده، ۳ میلیون دلار در استارتاپ شب سرمایه‌گذاری می‌کند. هدف این سرمایه‌گذاری، تبدیل‌شدن شب به لیدر بازار رزرو آنلاین اقامتگاه طی ۵ سال آینده عنوان شده است.

طاها رضوی، هم‌بنیانگذار شب در خصوص سرمایه‌گذاری گلرنگ در این استارتاپ توضیح داد:

استارتاپ شب سه دوره سرمایه‌گذاری داشته است. اولین دوره سرمایه‌گذاری توسط صندوق سرمایه‌گذاری دانشگاه شریف انجام شد. شب بعد از دوره سخت کرونا با رویکردهای جدید وارد بازار شد و سعی کردیم با بازیگرهای جدید وارد همکاری شویم. دومین دور از سرمایه‌گذاری شب توسط شرکت شناسا انجام شد که بعد از این سرمایه‌گذاری رشد چهاربرابری را تجربه کردیم.

مدیرعامل گلرنگ ونچرز، سولماز صادق‌نیا اعلام کرد:

مجموعه گلرنگ ونچرز در مردادماه ۱۴۰۱ تأسیس شد و بحث نوآوری فرایندی بوده است که طی این سال‌ها به آن همیشه توجه داشته‌ایم و اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است. مأموریت پررنگ ونچرز در سه دسته تعریف شده: توسعه اکوسیستم نوآوری در گروه صنعتی گلرنگ، تمرکز بر بخش سرمایه‌گذاری در حوزه دانش‌بنیان و استارتاپی و نیز تعامل با اکوسیستم نوآوری در بیرون از گروه صنعتی گلرنگ. گاهی براساس نیازهای ساب‌هلدینگ‌ها فراخوان می‌دهیم و تیم‌ها را شناسایی می‌کنیم. در برخی مواقع هم تیم‌ها خودشان مراجعه می‌کنند و درخواستشان بررسی اولیه می‌شود و در ادامه، کارگروه تخصصی این درخواست‌ها را بررسی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×