آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گروه صنعتی گلرنگ مالک چه برندهایی است؟
اخبار استارتاپی

گروه صنعتی گلرنگ مالک چه برندهایی است؟

اردیبهشت 8, 1403 60

گروه صنعتی گلرنگ شرکت هلدینگ ایرانی است که در زمینه تولید و توزیع لوازم بهداشتی و صنایع غذایی، توزیع دارو، لوازم آرایشی و زیبایی، ارائه خدمات بازرگانی، چاپ، حمل و نقل و بسته‌بندی و صنایع تجهیز فروشگاهی فعالیت می‌کند و در بهمن ۱۴۰۲ هفتاد درصد از سهام شرکت تپسی را خریداری کرده است.

بر اساس آنچه که در ویکی‌پدیا منتشر شده است گروه صنعتی گلرنگ دارای نزدیک به ۱۰۰ برند است که در صنعت شوینده و بهداشتی، آرایشی، مواد غذایی، ساختمانی، پست و لجستیک، انواع آدامس و تنقلات، رسانه و سرگرمی، محصولات حیوانات و دام و طیور، خرده‌فروشی و غیره فعالیت می‌کند.

در این لیست اسامی نام‌آشنایی مانند زپ، چیتاپست، فیلم‌نت، تپسی، الوپیک و افود ذکر شده است. علاوه بر آن، گلرنگ ونچرز فعالیت خود را از مردادماه ۱۴۰۱ تحت عنوان بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه صنعتی گلرنگ آغاز کرد. به تازگی نیز صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی گلرنگ با سرمایه یک همتی تاسیس شده است.

دانشگاه گلرنگ یکی دیگر از مواردی است که مورد توجه قرار گرفته است. مرکز آموزش علمی ـ کاربردی گروه صنعتی گلرنگ از سال ۱۳۸۶ با هدف آموزش پرسنل و تأمین نیروی انسانی ماهر گروه صنعتی گلرنگ تأسیس گردید و با پذیرش دانشجو در سه رشتهٔ مهارتی فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز دانشگاهی پذیرش دانشجوی خود را براساس برنامهٔ استراتژیک منابع انسانی گروه صنعتی گلرنگ انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است ویکی‌پدیا یک محتوای آزاد است که توسط افراد قابلیت تغییر و ویرایش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×