آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش جامع 1401 اسپید: محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین کالای ارسال شده توسط اسپید
اخبار استارتاپی

گزارش جامع 1401 اسپید: محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین کالای ارسال شده توسط اسپید

اردیبهشت 31, 1402 60

اسپید سامانه پست درون‌شهری است که در حوزه های مختلفی همچون نشریات، تجارت الکترونیک، دارو و درمان، خدمات بانکی، فروشگاه‌های آنلاین، آفلاین، شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها با تعرفه ثابت در سطح شهر تهران، خدمات ارائه می‌دهد و با استارتاپ‌ها و سازمان‌های نام‌آشنایی در این حوزه همکاری داشته‌ است، که تا کنون با رضایتمندی بیش از 98 درصدی رو به رو بوده است. به گفته مهناز علمایی، مدیر عامل، مجموعه اسپید، در تلاش است تا با فرهنگ‌سازی و توسعه مناسب، راه خود را برای ورود به حوزه‌هایی که تاکنون بخش خصوصی بعلت انحصار و مسائلی از این دست مجال فعالیت نداشته‌اند را هموار کند. اسپید در راستای توسعه خدمت‌رسانی خود توانسته است در تابستان 1401 شعبه کرج خود را نیز افتتاح کند. همچنین این سامانه در برنامه گسترش جغرافیایی کوتاه‌مدت خود، به دنبال توسعه‌ی کامل استان البرز، مشهد، نیشابور، قم و دو کشور همسایه‌ی عراق و افغانستان و در بلندمدت پوشش تمام نقاط کشور ایران است.

رشد سالانه ارسال کالا

اسپيد، در گزارش جامع سال ۱۴۰۱ اعلام کرد، ارسال کالاها در این ســــامـانــه در ســال ۱۴۰۱ نسـبـــت بـه ســـــال ،۱۴۰۰ بيــش از ۷ ⁄ ۲۲۹ درصد رشد داشته است. بيشترين تعداد مرسوله ارسال‌شده توسط سامانه اسپيد در یک روز ٬۷۴۸ ۵ و بيشترين کالاهای ارسال‌شده لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه ها بوده‌اند.

ارزش کالای جابه‌جا شده

970 میلیارد تومان ارزش کالای جابه‌جا شده در سامانه اسپید در سال 1401 بوده است. در این میان 27 درصد کل درخواست‌ها از خدمات پرداخت در محل اسپید بهره بردند.

مشتریان اسپید

شرکت‌هایی که بيشترين تعداد ارسال را در سال ۱۴۰۱ توسط شرکت اسپيد داشته‌اند دیجی کالا، لیاتیم، نوین‌چرم، بيوتی‌کد و دیجی‌پی بوده‌اند. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، بیشترین سهم کالاهای ارسال‌شده توسط مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی و داروخانه به 32درصد و در میان کالاهای عنوان‌دار، نشریات کمترین سهم یعنی 12درصد را دارا بوده است.

ترین‌های اسپید

 

عجیب‌ترین

کرم دور چشم بعد از استحمام حیوانات خانگی!

 

 

 

حساس‌ترین

محافظ صفحـه نمایـش تلـویزيون ۵۰ اینـچـی کـه ضخـامـت آن ۲ میلیمتر بوده است!

 

 

حجیم‌ترین

ماشین لباسشویی با سایز ۶۰۰x۸۵۰x۵۶۰ میلی‌متر

 

 

 

 

 

برای خوانش متن کامل گزارش کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×