آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش رفتارشناسی تکنولایف از خرید گوشی در ایران
اخبار استارتاپی

گزارش رفتارشناسی تکنولایف از خرید گوشی در ایران

خرداد 1, 1402 130

بر اساس گزارش منتشر شده از تکنولایف در مورد خرید گوشی‌های همراه، رفتارهای مردم ایران در شهرهای مختلف در سال 1401 مورد بررسی قرار گرفته است.

درباره تکنولایف

شرکت تکنولایف از بزرگترین واحدهای مطرح واردات و عرضه تخصصی انواع برند گوشی تلفن همراه شناخته شده و به صورت حرفه‌ای فروشگاه اینترنتی خود را در سال ۱۳۹۲ افتتاح کرده است و در حال حاضر نیز با بیش از ۲۰۰ نیروی متخصص در حوزه فروش مجازی و علی‌الخصوص گوشی تلفن همراه تبدیل به بزرگترین فروشگاه تخصصی فروش گوشی و کالاها ی دیجیتال با نام تجاری تکنولایف گردیده است. تکنولایف علاوه بر فروش اینترنتی، در سال ۱۳۹۸ در مجتمع‌های تجاری بازار موبایل ایران و عرش آجودانیه فروشگاه‌های فیزیکی نیز افتتاح نموده است.

اصفهانی‌ها گرانترین گوشی‌ها را می‌خرند

بر اساس گزارش منتشر شده  تکنولایف، اصفهانی‌ها گرانترین گوشی‌های موبایل را برای خود میخرند. پس از آن، اهواز، شیراز، کرج و اردبیل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

اصفهان پرطرفدارترین خریداران آیفون

در میان شهرهای مشهد، کرج، تهران، شیراز، اهواز و اصفهان، بیشترین سهم آیفون از سبد خرید شهروندان متعلق به اصفهانی‌ها با 9درصد و کمترین طرفداران آن مشهدی‌ها با 3.29درصد هستند. پایتخت‌نشینان با 5.9درصد در رتبه چهارم این نظرسنجی قراردارند.

انتخاب شما چه نوع گوشی است؟

بر اساس این گزارش 81درصد از خریدان گوشی به دنبال گوشی هوشمند هستند و تنها 19درصد از آنان به فیچرهای موجود در گوشی اهمیت میدهند. متوسط قیمت گوشی مردم اصفهان دو میلیون گران‌تر از مردم تهران و 11میلیون است. تهرانی‌ها پس از اصفهانی‌ها در رتبه دوم قرار دارند.

 

طرفداران گوشی‌های قدیمی

ساکنین شهرهای سردشت، ملایر، قشم، زاهدان، جاسک، چابهار و سراوان همچنان از گوشی‌های دکمه‌ای که در دسته گوشی‌های ارزان قرار می‌گیرد، استفاده می‌کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×