» اخبار استارتاپی » گزارش سال 1402 ماپرا؛ بهترین نرم‌افزار رستوران و کافه منتشر شد
اخبار استارتاپی

گزارش سال 1402 ماپرا؛ بهترین نرم‌افزار رستوران و کافه منتشر شد

مرداد 30, 1403 60

ماپرا چند سالی است که در صنعت غذا نرم افزار ابری و کاملی را با پوشش تمامی فرایندهای رستوران داری اعم از سیستم صندوق، باشگاه مشتریان و وفاداری، منو آنلاین و سایت اختصاصی رستوران، انبارداری و بهای تمام شده ارائه می دهد. این نرم افزار که در حال حاضر می توان گفت نوعی ERP در صنعت غذا است توانسته علاوه بر فعالیت در تمامی استان های کشور در خارج از مرزها نیر به مشتریان خدمات ارائه دهد.

نرم افزار ابری و یکپارچه رستوران و کافه

ماپرا در سال 1402 نخستین گزارش سالانه خود را منتشر کرد. از نکات ارزشمند این گزارش ارائه امکانات نوآرانه، جامع و یکپارچه نرم افزار ماپرا در صنعت غذا است که توانسته ماپرا را به عنوان تنها نرم افزار ابری و یکپارچه متمایز کند. گزارش ماپرا حکایت از آن دارد که این شرکت موفق شده خدمات متنوع در حوزه های مالی، هزینه و فروش تا بازگشت مشتریان را با راهکارهای نوین ارائه دهد که نیازمندی های متنوع سرمایه گذاران و مدیران رستوران را به طور یکپارچه پوشش می دهد. از مزیت های دیگر ماپرا سازگاری با هر سیستم عامل (ویندوز، مک، اندروید و iOS) و هر سخت افزار از جمله لپ تاپ و کامپیوتر، تبلت و موبایل است که امکان دسترسی راحت از هرجا را فراهم می کند. با این امکان، مدیران رستوران ها و فودکورت ها در کنار دسترسی به گزارش های مالی و فروش، به تک تک جزئیاتِ آشپزخانه، انبار، سالن و سفارش ها و نظرات مشتریان در هر لحظه دسترسی دارند تا برای بهترین تصمیم ها، از اطلاعاتِ یکپارچه استفاده کنند.

از دیگر نکات ارزشمند این گزارش، افزایش 56 درصدی استفاده از باشگاه مشتریان نسبت  به سال 1401 و حدود 2 میلیون مشارکت در نظرسنجی در این سال است که حکایت از افزایش تمایل صنعت غذا به استفاده از راهکارهای بازگشت مشتری و دریافت بازخورد از مشتریان و وفادارسازی آن ها دارد.

همچنین، رشد 400% درصدی ماپرا نسبت به سال قبل بیانگر استقبال اکوسیستم رستوران و کافه از فناوری های نوین و ابری است.

سیستم آشپزخانه هوشمند یا KDS وارد رستوران های ایران شد

در امکانات یکپارچه ماپرا در این گزارش، فناوری KDS به چشم می خورد. فناوری که چندسالی است در رستوران های امریکا استفاده می شود و دردسرهای کابل کشی، قطعی پرینترها، خرابی درایورها و هزینه های بالای رول های کاغذی را از بین برده است. در کنار این مزایا، KDS امکان مانیتورینگ آشپزخانه و مدیریت سفارش مشتریان را فراهم می کند. استفاده از این فناوری، کارایی، افزایش نظم پرسنل آشپزخانه و عدم سردرگمی در میان کاغذهای چرب و پراکنده را نیز به دنبال دارد. برای آشنایی بیشتر با سیستم جذاب آشپزخانه هوشمند به سایت ماپرا مراجعه نمایید.

مهندسی منو  و کاست کنترل با نرم افزار مدیریت رستوران یکپارچه شد

از دغدغه های مهم سرمایه گزاران و مدیران صنعت غذا، کنترل هزینه ها، محاسبه بازگشت سرمایه، نظم مالی و مهندسی منو برای افزایش سودآوری است. این نیاز مهم تا پیش از این با فایل های اکسل پراکنده و با اطلاعاتی که هیچگاه بروز نبود بدون پاسخ مانده بود. شرکت ماپرا در این گزارش از این نرم افزار کاربردی برای اولین بار رونمایی کرده است. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار کاست کنترل (Cost Control) و مهندسی منو به این لینک مراجعه کنید.

گزارش کامل سال ۱۴۰۲ ماپرا را می توانید از بیو اینستاگرام ماپرا یا لینک گزارش سال 1402 ماپرا دریافت نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×