آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش عملکرد بامن منتشر شد: ۴.۵ میلیون کاربر فعال در ۳۱ استان
اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد بامن منتشر شد: ۴.۵ میلیون کاربر فعال در ۳۱ استان

مرداد 8, 1402 50

اولین گزارش عملکرد اپلیکیشن “بامن” در سال ۱۴۰۱ به‌طور رسمی منتشر شده است. در این گزارش، این اپلیکیشن در سال 1401 موفق به رشد ۱۰۰درصدی کاربران، با ۴.۵ میلیون کاربر فعال در ۳۱ استان کشور، شده است. از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط “بامن”، ثبت‌نام رایگان کاربران و امکان معرفی شماره کارت‌های بانکی به منظور دریافت مقداری از هزینه‌های خریدهای روزانه است.

“بامن” یک اپلیکیشن فعال در حوزه کش‌بک (Cashback) است و به کاربران این امکان را می‌دهد که با ثبت‌نام آسان و رایگان در این پلتفرم و وارد کردن شماره کارت‌های بانکی خود، بخشی از هزینه‌هایی که به‌عنوان هزینه خریدهای روزانه خود می‌پردازند، به‌صورت بازگشتی دریافت کنند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از اپلیکیشن “بامن”، از تخفیف‌ها و پاداش‌های نقدی بهره‌مند شوند و از خریدهایشان به‌طور هوشمندانه و اقتصادی‌تر لذت ببرند. این موفقیت‌ها و امکانات ارائه شده توسط “بامن” باعث شده‌اند که این اپلیکیشن مورد استقبال و ترغیب بسیاری از کاربران در سطح کشور قرار گیرد.

منکس، در اپلیکیشن بامن، با چهار روش مختلف قابل خرج‌کردن است؛ این روش‌ها شامل خرید از فروشگاه اختصاصی بامن، خرید ووچر کد، کش‌اوت و شرکت در قرعه‌کشی هستند. از بین این چهار روش، شرکت در قرعه‌کشی، به‌عنوان محبوب‌ترین روش خرج‌کردن منکس در میان کاربران بامن، برجسته است و در سال گذشته تعداد کاربرانی که در این قرعه‌کشی‌ها شرکت کردند، با رشد ۱۰۸۵درصدی روبرو شده است.

همچنین، در طی یک سال گذشته، مقدار منکس‌های تبدیل شده به وجه نقد، با رشد ۲۰۱۰۷درصدی، افزایش قابل‌توجهی داشته است. این امکان به کاربران بامن ارائه می‌شود که منکس‌های خود را به‌صورت هوشمندانه و با انتخاب روش‌های متنوع، به وجه نقد تبدیل کنند و از این طریق از مزایای مالی و تخفیف‌های مختلف بهره‌مند شوند. به واسطه این روند رو به رشد، اپلیکیشن بامن توانسته است رضایت و رقابت‌پذیری بیشتری را به‌دست‌آورد و جایگاه محبوبیت مشتریانش را بهبود بخشد.

منکس همان امتیاز یا واحد پولی مجازی ولی ارزشمندی است که در اپلیکیشن بامن به کاربران تعلق می‌گیرد. امتیاز به دست آمده از خریدهای کاربر می‌تواند به آیتم‌های متنوعی مثل شارژ تلفن همراه، پول نقد، اعتبار تپسی، اعتبار دیجی کالا و حتی کالاهای دیجیتال تبدیل شود.

برای مطالعه کامل گزارش کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×