» اخبار استارتاپی » گزارش عملکرد زپ در سال 1402: ارسال بیش از 14 میلیون سفارش در یک سال
اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد زپ در سال 1402: ارسال بیش از 14 میلیون سفارش در یک سال

مرداد 13, 1403 90

“زپ” فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ به عنوان بازوی لجستیکی گروه صنعتی گلرنگ آغاز کرد و در حال حاضر با رونمایی از سوپراپلیکیشن تپسی، به عنوان یکی از اهرم‌های لجستیکی تپسی نیز به شمار می‌رود.

زپ دو سرویس تحویل فوری (On-demand Delivery) و تحویل زمان‌بندی‌شده (Schedule Delivery) را ارائه می‌دهد که تحویل زمان‌بندی‌شده خود به دو روش تحویل در همان روز (same-day) و تحویل در روز بعد  (Next-day)تقسیم می‌شود.

بیش از 14 میلیون سفارش با زپ ارسال شده است

بر اساس گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲، زپ با ارسال بیش از ۱۴ میلیون سفارش، رشدی ۸۹.۵ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ تجربه کرده است. این گزارش نشان می‌دهد که بیش از ۱۲ هزار پیک موتوری در شهرهای مختلف ایران با زپ همکاری می‌کنند.

رکورد ارسال بیش از 119 هزار سفارش در روز توسط زپ

یکی از رکوردهای برجسته زپ، ارسال بیش از ۱۱۹ هزار سفارش در یک روز است. همچنین، بیشترین درآمد ماهانه یک زپر بیش از ۴۳ میلیون تومان و رکورد درآمد سالانه زپر بیش از ۴۵۶ میلیون تومان بوده است. تهران، مشهد و اهواز به عنوان پرسفارش‌ترین شهرها و یزد، اصفهان و کاشان به عنوان راضی‌ترین شهرها معرفی شده‌اند.

ثبت رکورد بیشترین تعداد سفارش در اسفند 1402

در بخش نهایی گزارش، تصویر “صورت فلکی – وقایع مهم زپ” نقاط عطف مهم سال ۱۴۰۲ را نمایش می‌دهد. تجهیز ناوگان با یونیفرم و باکس‌های برند شده در شهریور ۱۴۰۲ نشان‌دهنده تلاش زپ برای استانداردسازی و افزایش شناخت برند است. ثبت رکورد بیشترین تعداد سفارش در اسفند ۱۴۰۲ نیز بیانگر موفقیت زپ در جذب مشتریان و افزایش تقاضا برای خدمات آن‌هاست.

برای دسترسی به فایل کامل گزارش کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×