آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش عملکرد شرکت داوین در سال 1401 منتشر شد
اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد شرکت داوین در سال 1401 منتشر شد

اردیبهشت 24, 1402 110

شرکت سرمایه‌گذاری داوین با تکیه بر ظرفیت  اکوسیستم صنایع فرهنگی کشور در تلاش است تا با تامین و تزریق سرمایه ی مورد نیاز کسب و کارهای فعال در این عرصه به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک نماید. مجموعه داوین از ابتدای سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر تسریع فرآیند شناسایی مجموعه های توانمند و فعال در عرصه های مختلف صنایع خلاق، که به دنبال جذب سرمایه هستند، را در اولویت کاری خود قرار داده است.

اطلاعات کلی

بر اساس گزارش عملکردی منتشر شده توسط شرکت داوین، مبلغ 64% از سرمایه‌گذاری های انجام شده رقمی زیر 3میلیارد تومان بوده است و از 25 قرارداد سرمایه‌گذاری جدید تعداد 14 تا Equity-based بوده است.

حجم و تعداد سرمایه‌گذاری‌های داوین

در سال 1401، شرکت داوین در هر قرارداد خود مبلغ زیادی را سرمایه‌گذاری کرده است بطوریکه علارغم کاهش تعداد قراردادهای سرمایه‌گذاری این شرکت ، حجم مبالغ سرمایه‌گذاری رشد داشته است.

بزرگترین کیس‌های سرمایه‌گذاری امسال داوین

بله، هورخش، استودیو آنو، جاروب، لینوم، ویترین نت، فیدیلیو، شب، آژانس ادبی دایره مینا، اجوتک، اشراق استادی، شتابدهنده هاوش مشهد، شتابدهنده صدران قم و نکسینولب از بزرگترین قراردادهای سرمایه‌گذاری‌ داوین در سال 1401 محسوب می‌شوند.

فروش و خروج‌های داوین

بر اساس گزارش عملکردی منتشر شده شرکت ستارگان نوآوری داوین در سال 1401 از 9 شرکت پورتفولیوی خود با تهاتر سهام خارج شد. حجم سهام فروش رفته از شرکت‌های دیجیتون، مدریک، آسانیسم، تانک، دانشیار، زبان‌شناس، پارادایس هاب، خانه نوآوری و رایمون مدیا 940 میلیارد تومان و حجم فروش و خروج 1940 میلیارد تومان برآورد شده است.

شکست‌های داوین

نشریار، بازی ماه بانو-رویاسازان خالق، رایاد، شتابدهنده خشت، کوییزشن و ماباتو (حامی کلاب) شش شرکتی از پورتفولیوی داوین هستند که با شکست مواجه شدند.

برای خوانش متن کامل گزارش کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×