آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش عملکرد پستکس منتشر شد: تحقق رشد 5 برابری فروش در سال 1402
اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد پستکس منتشر شد: تحقق رشد 5 برابری فروش در سال 1402

فروردین 30, 1403 30

گزارش عملکرد سال 1402 مربوط به خانه خلاق مرکز نوآوری پست و لجستیک پیشرفته پستکس به تازگی منتشر شده است. براساس این گزارش، تعداد مرسوله‌های جابه‌جاشده از طریق پستکس به 2 میلیون 640 هزار مرسوله رسیده که نسب به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است و مبلغ کل این سفارش‌ها حدود ۶۱۹ میلیارد و ۶۵۹ میلیون ریال عنوان شده است.

تعداد مرسولات سرویس‌های محتلف پستی

بر اساس نمودار زیر بسته پیشتاز با بیش از یک میلیون در رتبه نخست بیشترین تعداد مرسولات پستی قرار دارد؛ پس از آن پیک هاب توزیع و پس‌کرایه پیشتاز با اختلاف در رتبه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

مقایسه عملکرد سال‌های 1397 الی 1402

تعداد مرسولات

براساس این گزارش، تعداد مرسوله‌های جابه‌جاشده از طریق پستکس با رشد 14 برابری و رشد مرکب سالانه (CAGR) 71 درصدی از سال 1397 تا 1402 همراه بوده است.

 

میزان کل فروش (میلیون ریال)

میزان کل فروش شرکت پستکس از سال 1401 تا سال 1402 با رشد 5 برابری، از بیش از 12 میلیارد تومان به بیش از 61 میلیارد تومان رسیده است؛ به عبارتی این شرکت در سال 1402 بصورت ماهانه رقمی حدود 5 میلیارد تومان از سرویس‌های مختلف خود فروش داشته است.

درباره پستکس

پستکس به‌عنوان اولین سامانه جامع خدمات حمل‌ونقل کشور، انواع خدمات پستی داخلی و خارجی اکسپرس را به‌صورت «درب تا درب» به مشتریان خود ارائه می‌کند.

در سامانه پستکس، صاحبان مشاغل و صنایع قادرند با استفاده از همکاری فعالان پستی اعم از سرویس‌های اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، DPE ،DTS ،TPG، تعارف، از سرویس متنوع پست شهری و بین‌شهری در داخل کشور، از سرویس‌های پست خارجی با استفاده از سرویس شرکت DPE و TPG و در بخش حمل‌ونقل سنگین سرویس سامانه «اوبار»، با امکان مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×