آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گزارش عملکرد 1402 خانومی منتشر شد/ داروخانه خانومی در سال جاری راه‌اندازی میشود
اخبار استارتاپی

گزارش عملکرد 1402 خانومی منتشر شد/ داروخانه خانومی در سال جاری راه‌اندازی میشود

اردیبهشت 25, 1403 50

خانومی در گزارش عملکرد 1402 خود عنوان کرده در سال جاری قصد دارد هفت بیزینس لاین جدید راه‌اندازی کند؛ راه‌اندازی داروخانه خانومی، شبکه فروشگاهی آفلاین و برندهای اختصاصی بخشی از این مسیر توسعه‌ای عنوان شده است.

فروش خانومی در سال 1402 یک همت بوده است

بر اساس این گزارش، فروش خانومی در سال گذشته مبلغ هزار میلیارد تومان (یک همت) بوده است. مسعود شاهمرادی، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار خانومی در رویداد یلداسامیت پیش‌بینی خود از فروش سال 1403 این شرکت را 4.5 الی 5 همت اعلام کرده بود. وی همچنین ضمن اشاره به برآورد خود از سهم 4درصدی بازار بیوتی آنلاین ایران، عنوان کرد این رقم در سال 1403 به 10% می‌رسد.

2 میلیون کاربر ثبت‌نام شده در خانومی

در ادامه گزارش تعداد کاربران ثبت‌نامی خانومی بیش از 2 میلیون نفر عنوان شده است که نزدیک به یک‌ونیم میلیون نفر از آنها حداقل یکبار از خانومی خرید کرده‌اند.

 

در پایان این گزارش با ارائه آمار و ارقامی از صنعت زیبایی در جهان عنوان شده کل درآمد بازار محصولات زیبایی در جهان به ۴۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ رسیده است اما ارزش بازارهای خاورمیانه و آفریقا در کنار یکدیگر ۲۷ میلیارد دلار اســت و تجارت الکترونیک تا سال ۲۰۲۷ یک‌چهارم بازار زیبایی را در دست خواهد گرفت و به اصلی‌ترین کانال فروش محصولات زیبایی تبدیل خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×