آخرین اخبار
» اخبار استارتاپی » گسترش دامنه فعالیت تپسی‌گاراژ به سه استان در سال اول فعالیت
اخبار استارتاپی

گسترش دامنه فعالیت تپسی‌گاراژ به سه استان در سال اول فعالیت

آذر 6, 1402 50

با گذشت یک سال از شروع فعالیت تپسی‌گاراژ، این شرکت توانسته است دامنه فعالیت‌ خود را به 3 استان تهران، البرز و مشهد گسترش دهد و بیش از 150 قلم محصول متنوع را به رانندگان خود ارائه دهد.

تپسی‌گاراژ فعالیت خود را در آبان 1401 با هدف ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار آغاز کرد.

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی در این‌باره گفت:

از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آن‌ها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش، با ایده ارائه خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آن‌ها، گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. باعث خوشحالی است که در این زمان کوتاه، حدود 6.5 میلیون مرتبه از وب‌سایت ما بازدید شده و بیش از 160 هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.

وی در ادامه افزود:

ما در حالی امروز در 3 استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده، قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.

 

فروش  بیش از ۱۰۴ هزار لیتر روغن در این سرویس، از آمارهای جالب سال اول فعالیت تپسی‌گاراژ محسوب می‌شود. همچنین دو رکورد ثبتی از سوی رانندگان در این اپلیکیشن شامل مجموع خرید ۴۹ میلیون تومان توسط یک راننده و دریافت ۱۹ سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×